‌🌍عطایی مدیر آموزش و پرورش رودبار :

پروژه سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل تکمیل خواهد شد

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آگوست 2018 | 20:29 ب.ظ
پروژه سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل تکمیل خواهد شد درفک خبر عطایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار از پروژه احداث سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل بازدید نمود. عطایی در این بازدید به خبرنگار منجیل خبر گفت: حدود ۱۱ سال بود این پروژه به علت نبود اعتبار کافی نیمه کاره رها شده بود، با کمک و پیگیری اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار […]

درفک خبر

عطایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار از پروژه احداث سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل بازدید نمود.
عطایی در این بازدید به خبرنگار منجیل خبر گفت:
حدود ۱۱ سال بود این پروژه به علت نبود اعتبار کافی نیمه کاره رها شده بود، با کمک و پیگیری اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار و اعضای انجمن دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل در حال تکمیل است .
وی در ادامه افزود: دو پروژه استخر فرهنگیان رودبار و سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل از طریق ۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده تامین اعتبار شده است.
ایشان در ادامه این بازدید اظهار داشت : بودجه ای که به سالن منجیل تخصیص پیدا کرده مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان می باشد. همچنین در خصوص نامه برق منطقه ای نسبت به قرار گرفتن این سالن در حریم دکل های فشار قوی گفت :
دایره حقوقی آموزش و پرورش شهرستان رودبار و اداره تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان پیگیر هستند و به امید خدا این مشکل حل خواهد شد.

در این بازدید تنی چند از همشهریان ، مدیر و اعضای انجمن دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل آقای عطائی را همراهی کرده و نظرات خود را در خصوص این پروژه بیان نمودند./منجیل خبر
عکس و خبر – حمید طالبی منجیلی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار