سخنگوی ستاد انتخابات گیلان:

۲۹ داوطلب انتخابات مجلس انصراف دادند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 ژانویه 2024 | 14:55 ب.ظ
۲۹ داوطلب انتخابات مجلس انصراف دادند دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جواد شفیعی‌ثابت امروز در گفتگو با ایرنا در خصوص انصراف داوطلبان از ادامه رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۹ داوطلب دوازدهمین […]

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جواد شفیعی‌ثابت امروز در گفتگو با ایرنا در خصوص انصراف داوطلبان از ادامه رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان تاکنون از ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

وی در ادامه افزود: از این تعداد ۲ داوطلب از حوزه انتخابیه آستارا، یک نفر آستانه‌اشرفیه، ۲ نفر از بندر انزلی، ۶ داوطلب از حوزه انتخابیه رشت و خمام، سه نفر از رودسر و املش، چهار نفر از حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال، ۲ داوطلب از فومن و شفت، هشت نفر از لاهیجان و سیاهکل و یک نفر از حوزه انتخابیه لنگرود انصراف دادند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شانزدهم ماه جاری توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به وزارت کشور و ستادهای انتخاباتی استانداری‌های سراسر کشور اعلام خواهد شد، تصریح کرد: نتایج دریافتی از سوی فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه به داوطلبان اعلام می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار