جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات

اجرای زیرسازی ۱۴ روستا در بخش رحمت آباد و بلوکات

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 10 آگوست 2018 | 20:52 ب.ظ
اجرای زیرسازی ۱۴ روستا در بخش رحمت آباد و بلوکات ‍ جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات خبر داد: اجرای زیرسازی جاده 14 روستا در بخش رحمت آباد و بلوکات همایش اجتماعی سازی سلامت با مشارکت بهداشت و درمان، جمعیت هلال و احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با محوریت بخشداری رحمت آباد و بلوکات و با حضور مسئولین نهادهای ذیربط و دهیاران این […]

‍ جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات خبر داد:

اجرای زیرسازی جاده 14 روستا در بخش رحمت آباد و بلوکات

همایش اجتماعی سازی سلامت با مشارکت بهداشت و درمان، جمعیت هلال و احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با محوریت بخشداری رحمت آباد و بلوکات و با حضور مسئولین نهادهای ذیربط و دهیاران این بخش برگزار شد.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات در این همایش با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه آبرسانی داریم، گفت: در این راستا اقدامات لازم در روستاهای شهران و شیرکوه به رضایت نسبی انجام گرفته است.
علیرضا جهانگرد با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق در زمینه های عمرانی، اجتماعی، اشتغال و همچنین گردشگری از سوی دهیاران، بیان کرد: همیاری، تعامل و هماهنگی دهیاران با شوراهای اسلامی بیش از هر چیزی در پیشرفت اهداف دولت تدبیر و امید در روستاها مثمرثمر خواهد بود.
به گفته وی، از 66 روستای بخش رحمت آباد و بلوکات، حدود 31 روستا نیازمند آب بوده و این تعداد تحت پوشش آبفار نیستند.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات تاکید کرد: معادن غیر مجاز در جوار سفیدرود از سوی دهیاران اطلاع رسانی و رصد شوند.
جهانگرد از اجرای عملیات زیرسازی محور 14 روستا در بخش رحمت آباد و بلوکات خبر داد و اضافه کرد: با توجه به رایزنی ها و توافقات صورت گرفته، به زودی به اجرا در خواهد آمد.
به گفته وی، زیرسازی جاده روستاهای کیاباد، کیابادتخت و کلایه انجام شده و ادامه اجرای عملیات این مسیرها نیازمند حمایت بنیاد مسکن است.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات با استناد از آیه شریفه قرآن کریم مبنی اهمیت خدمتگذاری به مردم، خطاب به دهیاران تاکید کرد: کار امروز را فردا موکول نکنید.
جهانگرد تصریح کرد: با شناسایی نقاط ضعف و قوت روستاها توسط دهیاران می توانیم با تعهد و پیگیری در کارها، با توجه به ارتباط و تعاملی که با مسئولین شهرستان وجود دارد، مشکلات بخش را رفع کنیم.
وی از همراهی و تعامل مدیر آبفار شهرستان رودبار در راستای آبرسانی سیار به روستاهایی که تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی نیستند، تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: تعداد دو تانکر سیار 2 الی 5 هزار لیتری از سوی وی به بخش رحمت آباد و بلوکات اختصاص داده شده که با همراه یک دستگاه تانکر سیار از اداره منابع طبیعی، تاکنون نسبت به رفع مشکل آب شرب مردم خوب و نجیب این بخش اقدام شده است.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات یادآور شد: در چند مرحله تانکر سیار آب و فاضلاب روستایی استان گیلان نیزدر این راستا با بخشداری همکاری داشته اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار