فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

پلمب 9 واحد صنفی در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 اکتبر 2023 | 14:26 ب.ظ
پلمب 9 واحد صنفی در شهرستان رودبار فرمانده انتظامی رودبار از پلمب 9 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ عیسی روشن‌قلب به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستاي برخورد با متخلقان و مجرمان، سبب […]

فرمانده انتظامی رودبار از پلمب 9 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستاي برخورد با متخلقان و مجرمان، سبب قانونمندي شده و مولفه‌هاي امنيت را ارتقاء مي‌دهد.

وي در ادامه با بيان اينكه ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي رودبار در راستاي نظارت و كنترل عملكرد اصناف از هرازر و 459 واحد صنفي در سطح این شهرستان بازديد کردند، گفت: ضمن تذکر به 896 واحد صنفی، از 385 واحد صنفی تعهد اخذ و همچنین 9 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی در اجراي ماده 27 و 28 قانون نظام صنفي پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان از معرفي متصديان واحدهاي صنفي متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائي خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار