مسئول سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار:

تجمعات مردمی مشت محکمی بر دهان دشمنان بود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 اکتبر 2023 | 06:08 ق.ظ
تجمعات مردمی مشت محکمی بر دهان دشمنان بود مسئول سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار در مصلی شهر رستم آباد به عنوان سخنران بین الصلاتین در خطبه های نماز جمعه رستم آباد به سخنرانی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبوری در سخنان بین الصلاتین خطبه‌ها با اشاره به اینکه امروزه ما با یک جنگ شناختی و ترکیبی مواجه هستیم. […]

مسئول سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار در مصلی شهر رستم آباد به عنوان سخنران بین الصلاتین در خطبه های نماز جمعه رستم آباد به سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبوری در سخنان بین الصلاتین خطبه‌ها با اشاره به اینکه امروزه ما با یک جنگ شناختی و ترکیبی مواجه هستیم. دشمن با تمرکز بر ابزار رسانه ای جنگ شناختی قصد به مطرح کردن چندین شبه را دارد.

 

شبهه اول مذهبی بوده رسانه های معاند فارسی زبان سعی در برجسته سازی اهل تسنن بودن جبهه حماس،غزه و کرانه باختری دارند اما فارغ از اینکه همه ما امت اسلام هستیم و نمی توانند تردید شکاف و دودستگی میان حامیان مقاومت و ایران به وجود بیاورند.

شبهه دوم سیاسی نشان دادن حمایت از فلسطین توسط ایران که یک مسئله حکومتی است و مردم ایران هم نظر و هم فکر با حکومت نیست اما تجمعات و راهپیمایی های انجام شده توسط مردم در سطح کشور ، استان و علی الخصوص در این شهر مشت محکمی بر دهان دشمنان و نقشه های رسانه های معاند نقش بر آب شد.

دشمن با استفاده از تکنیک های جنگ شناختی قصد در تغییر مسیر اصلی ذهن مردم دارد که شروع کننده جنگ حماس و فجایع اخیر گروه های مقاومت است که بیش از ۷۰ سال ظلم ، جنایت ، قتل عام زنان ، کودکان و جوانان فلسطینی‌ به حاشیه ببرد.

 

صبوری با بیان اینکه سردمداران این جنایات آمریکای خبیس و همراهان همیشگی آن انگلیس و فرانسه می باشند اشاره کرد و گفت:

کشتار و جنایتِ نسل کشی توسط رژیم غاصب صهیونیستی را بخواهیم بررسی کنیم یک نمونه آن درسال۲۰۲۳بیش از ۳هزارنفر تاکنون بدست این رژیم منحوس به شهادت رسیدند واگر بخواهیم به تازه ترین خباثت و جنایت این رژیم در حال حاضر اشاره نمائیم نمونه بارز آن جنایتی است که شامگاه سه‌شنبه در بمباران بیمارستان المعمدانی بوده که به شهادت دست کم 500 غیرنظامی منجر شد.

 

صبوری با بیان یک روایت امام جواد علیه السلام افزودند:

همدستان در این جنایات را با کسی که آگاه به ظلم بوده و کسی که کمک کننده بر ظلم ، و کسی که راضی به ظلم است، هرسه شریکند. آمریکا، انگلیس و فرانسه و مجامع جهانی که در مقابل این جنایت سکوت کرده اند را مصداق روایت و آیه ۱۶۵ سوره اعراف هستند که خداوند متعال می فرماید سکوت در مقابل ظلم ، مشارکت با ظالمان است دانست .

 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رودبار در بخش دوم صحبت های خود افزود: باوجود جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی اسفندماه سال جاری انتخابات در پیش داریم که این انتخابات از اهمیت و حساسیت های زیادی برخوردار است.

 

وی ادامـه داد:

مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف دیگر کشور ها در انتخاب سرنوشت سیاسی خود ازجمله انتخابات دخیل هستند و هربار با هجمه های بسیار زیاد شناختی مواجهه بوده اند

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن از ایران قوی هراس دارد، ادامه داد: دشمن قصد بر مأیوس سازی و ناامید سازی مردم دارد دشمن توسط رسانه و تکنیک های اقناعی جنگ شناختی قصد جلوه دادن عدم حضور پرشور مردم و عدم مشارکت حداکثری در انتخابات رادارد.

 

برادر پاسدار صبوری افزود: توپخانه تبلیغاتی دشمن در وهله اول به سمت شما مؤمنین و متدینین و در وهله دوم جوانان می باشد بدلیل اینکه شما الگویی برای جوانان و پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستید در همین راستا وظیفه همه ما تبیین جایگاه انتخابات و اهمیت حضور انتخابات و مایوس سازی دشمنان است

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از اساسی ترین افتخاراتش پایبندی به دموکراسی و مردم سالاری هست که در دنیا شکل تشریفاتی دارد.

 

در این خصوص راه های مقابله با تکنیک های اقناعی جنگ شناختی دشمن باتبیین چهره به چهره و حضور رسانه ، نقش آفرینی آنان در انتخابات، خنثی سازی توطئه‌های دشمن و امید آفرینی در بین مردم می باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار