فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

احضار و دستگیری 43 اراذل و اوباش در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 21 اکتبر 2023 | 13:43 ب.ظ
احضار و دستگیری 43 اراذل و اوباش در رودبار فرمانده انتظامی رودبار از احضار و دستگیری ۴۳ اراذل‌واوباش در این شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار طی گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح سه‌روزه برخورد با اراذل‌واوباش، شناسایی و کنترل این افراد […]

فرمانده انتظامی رودبار از احضار و دستگیری ۴۳ اراذل‌واوباش در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار طی گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح سه‌روزه برخورد با اراذل‌واوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت که در این طرح ۳۲ نفر دستگیر شدند.

 

وی در ادامه افزود: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۳۲ نفر از اراذل‌واوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومی می‌شدند، دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان‌دادن به اراذل‌واوباش را نخواهد داد، افزود: اراذل‌واوباش دستگیرشده با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

روشن‌قلب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قاطعیت برخورد می‌کند و به‌هیچ‌وجه با قانون‌شکنان مماشات نخواهد کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۱ نفر از اراذل‌واوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار