فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از 2 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در محور های مواصلاتی رودبار 

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 7 اکتبر 2023 | 06:40 ق.ظ
کشف بیش از 2 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در محور های مواصلاتی رودبار  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ روشن قلب در بین الصلاتین نماز جمعه رودبار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدا مظلوم فراجا هفته انتظامی که با شعار شهروند قانون مدار – پلیس خدمتگذار آغاز شده را خدمت همه کارکنان انتظامی کشور به خصوص انتظامی شهرستان رودبار تبریک گفت.   فرمانده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ روشن قلب در بین الصلاتین نماز جمعه رودبار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدا مظلوم فراجا هفته انتظامی که با شعار شهروند قانون مدار – پلیس خدمتگذار آغاز شده را خدمت همه کارکنان انتظامی کشور به خصوص انتظامی شهرستان رودبار تبریک گفت.

 

فرمانده انتظامی رودبار در ادامه به برخی از مهمترین عملکرد پلیس در یکسال گذشته اشاره کرد:

 

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در محور های مواصلاتی شهرستان که افزایش ۴۰ درصدی داشته است

 

دستگیری بیش از ۵۵۹ سارق و کشف ۳۶۸ فقره سرقت

 

کشف بیش از ۲هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در محور های مواصلاتی

 

تماس مردم با شماره ۱۱۰ بیش از ۱۵ هزار بار که ۸۰ درصد این تماس ها عملیاتی و پلیس به محل مورد نظر مخاطب اعزام شده است و ۲۰ درصد نیز راهنمایی گرفته اند.

 

فرمانده انتظامی رودبار در پایان از فرماندار پرتلاش شهرستان رودبار، مردم شریف شهرستان، روسای ادارات، سپاه و بسیج عزیز، دادستان و رئیس دادگستری و همه همکاران قضایی، رئيس اداره اطلاعات و سربازان گمنام آقا امام زمام (ع) همراهی و حمایت ائمه، محترم جمعه روحانیون عزیز، نماینده مردم شهرستان، اصحاب رسانه و به ویژه از کارکنان پر تلاش انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار