تنها پس از 4 ماه؛

تقدیر شهروندان از مدیران شهری پیربازار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 سپتامبر 2023 | 16:41 ب.ظ
تقدیر شهروندان از مدیران شهری پیربازار کاربران فضای مجازی در شهر پیربازار از مدیران شهری خود به جهت کار شبانه روزی و روحیه جهادی تقدیر نمودند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص تغییر چندباره اعضای شورای اسلامی شهر جدیدالتاسیس پیربازار، بالاخره شورای فعلی با برگزیدن یک مدیر باسابقه بعنوان شهردار، سعی […]

کاربران فضای مجازی در شهر پیربازار از مدیران شهری خود به جهت کار شبانه روزی و روحیه جهادی تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص تغییر چندباره اعضای شورای اسلامی شهر جدیدالتاسیس پیربازار، بالاخره شورای فعلی با برگزیدن یک مدیر باسابقه بعنوان شهردار، سعی کردند تا کاستی های زمان گذشته را جبران کنند.

 

دکتر علی اکبر پورعلی حدود 4 ماه است که توسط اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار بعنوان دومین شهردار این شهر انتخاب گردیده است.

 

وی که سابقه طولانی در حوزه مدیریتی دارد، حدود 20 سال پیش بعنوان جوان ترین شهردار استان گیلان در شهر توتکابن رودبار کار خود را آغاز کرد و معاونت امور عمرانی فرمانداری های رودبار، لنگرود و رشت و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار و سرپرست بخشداری های مرکزی رودبار و لنگرود را در کارنامه خود دارد.

 

وی با بهره گیری از تجارب مدیریتی و ارتباطات خود درصدد است تا امورات پیربازار کهن را بصورت زیربنایی و اصولی پیش برده و باصطلاح عامیانه از سنبل کاری پرهیز نماید!

 

موضوعی که نظر این تحریریه را به خود جلب کرد تا در خصوص مدیریت شهری پیربازار این گزارش را به رشته تحریر درآورد واکنش های کاربران فضای مجازی شهر پیربازار بود که با انتشار عکس ها، ویدئو ها و پیام هایی حضور شبانه روزی و میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر در مدیریت و نظارت مستقیم بر پروژه و تسریع اجرای روند آنها را به رخ همگان کشیده که در هنگام باراش شدید باران نیز دست از کار نکشیده و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان را مجاب کردند تا در هر شرایط جوی امورات مربوط به این شهر و شهروندان را بدون وقفه به انجام رسانند.

 

این روش مجموعه مدیریت شهری پیربازار باید برای تمام مدیران و شهرداران استان یک الگو باشد که روند توسعه را با شتاب بیشتری دنبال کرده و از پشت میزهای خود برخواسته و بصورت میدانی امورات اجرایی را دنبال و مدیریت کنند و با روحیه جهادی در جهت پیشرفت و آبادانی این استان در حوزه های مختلف تلاش نمایند.

 

در روزهای اخیر با توجه به نشست چاه آب پیربازار بخشی از آب شرب شهروندان قطع گردیده بود که با پیگیری های شبانه روزی شهردار و تلاش های اکیپ های اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت این مشکل در اسرع وقت مرتفع گردیده و همچنین پاسگاه سابق که در مرکز این شهر و حریم اصلی راه قرار داشت از نیروی انتظامی تملک و سپس تخریب و آزادسازی گردید تا پس از جابجایی تاسیسات آب و مخابرات رده شده از این نقطه و جانمایی اصولی آن در جهت عدم تخریب این تاسیسات که تبدیل به خیابان می شود، از جمله اقدامات مدیریت شهری پیربازار بوده است که در شبکه های اجتماعی این شهر بازتاب داشته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار