با صدور پیامی؛

فرمانده پلیس راهور شهرستان رودبار از شهروندان طلب حلالیت کرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 سپتامبر 2023 | 16:02 ب.ظ
فرمانده پلیس راهور شهرستان رودبار از شهروندان طلب حلالیت کرد درفک خبر/ پیام حلالیت و خداحافظی سرهنگ مهران ملکی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار با شهروندان شهرستان رودبار   بسم الله الرحمن الرحیم   سپاس خداوند قادر متعال را که در سایه عنایات خاصه اش، که توانسته ام به عنوان سرباز ولایت نزدیک بمدت چند سال در شهرستان شهید پرور رودبار خادم مردم شریف […]

درفک خبر/ پیام حلالیت و خداحافظی سرهنگ مهران ملکی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار با شهروندان شهرستان رودبار

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سپاس خداوند قادر متعال را که در سایه عنایات خاصه اش، که توانسته ام به عنوان سرباز ولایت نزدیک بمدت چند سال در شهرستان شهید پرور رودبار خادم مردم شریف این خطه سرسبز و فداکار کشور عزیزم باشم. و اینک دست تقدیر بر این است که ادامه خدمتم را در گوشه ای دیگر از سرزمین عزیزم ایران اسلامی ادامه دهم . در این راستا لازم می دانم در مقام عمل به سنت نبوی “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” از همراهی و کمک و پشتیبانی مردم شریف ، متدین و دیندار و با فرهنگ شهرستان رودبار که در طول این چند مدت خدمت به بنده و راهنمایی و رانندگی محبت داشته و همیشه یار و یاور ما بوده اند قدر دانی و تشکرکنم و بگویم اگر قصوراتی بوده است سرباز کوچکتان در شهرستان رودبار را ببخشید و اگر موفقیتی هم بوده است ناشی از زحمات همکاران و همراهی مردم غیور شهرستان رودبار بوده است.

 

برخود لازم می دانم از خانواده های معزز شهدا ،مردم شریف شهرستان رودبار، مسئولین محترم، فرماندهان انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان طلب حلالیت نموده و ضمن تشکر و قدردانی از مردم از تمامی این بزرگوران درخواست و التماس دعا دارم . امیدوارم در سایه الطاف الهی و دعای خیر شما خوبان بتوانم در گوشه ای دیگر از ایران اسلامی خدمتگزاری صادق و فداکاری برای مردمان سرزمینم باشم.

 

با احترام؛ سرهنگ مهران ملکی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار