فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف 11 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 19 آگوست 2023 | 20:04 ب.ظ
توقیف 11 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي استان از كشف بيش از 11 هزار و 600 قوطي نوشيدني انرژی‌زا قاچاق در بازرسي از 2 دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” با بيان اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه […]

فرمانده انتظامي استان از كشف بيش از 11 هزار و 600 قوطي نوشيدني انرژی‌زا قاچاق در بازرسي از 2 دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” با بيان اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي‌شود، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد با جرايم اقتصادي، گامي موثر در حمايت از توليد داخلي و سرمايه‌گذاران است.

وي در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی رودبار حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به 2 دستگاه خودرو باري نیسان كه از مسير جنوب به شمال در حال حركت بودند، مشکوک شده و براي بررسي آنها را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان از كشف 11 هزار و 664 قوطي نوشيدني انرژي‌زاي قاچاق در بازرسي از اين خودروها خبر داد و بيان داشت: در اين رابطه متهمان 41 و 42 ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام ارشد انتظامي به تحويل نوشيدني‌ها به اداره تعزيرات حكومتي اشاره كرد و افزود: كارشناسان ارزش تقريبي اين محموله‌ها را 5 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد كردند.

سردار ملكي در پايان با اشاره به اينكه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، از شهروندان خواست به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار