پس از بازدید میدانی از شهر پیربازار صورت پذیرفت؛

حمایت همه جانبه نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس از اقدامات عمرانی شهرداری پیربازار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 آگوست 2023 | 22:32 ب.ظ
حمایت همه جانبه نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس از اقدامات عمرانی شهرداری پیربازار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جبار کوچکی نژاد با حضور در شهر و شهرداری پیربازار از نزدیک چگونگی روند اقدامات و پروژه های در حال اجرا در این شهر را مورد بازدید قرار داد.   نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حمایت در جذب اعتبارات ملی برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جبار کوچکی نژاد با حضور در شهر و شهرداری پیربازار از نزدیک چگونگی روند اقدامات و پروژه های در حال اجرا در این شهر را مورد بازدید قرار داد.

 

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حمایت در جذب اعتبارات ملی برای اصلاح و بهسازی محور پیربازار به چوکام و همچنین پیربازار به رشت و کمک به جذب و افزایش ماشین آلات خدماتی برای شهرداری از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، بیشترین کمک را تاکنون برای توسعه این شهر نوپا انجام داده است.

 

این بازدید که به دعوت علی اکبر پورعلی شهردار پیربازار صورت گرفت، وی از همراهی و حمایت های همه جانبه کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت و کوچکی نژاد قدردانی کرد.

 

پورعلی با بیان اینکه بدون حمایت نمایندگان مجلس توسعه و تعالی شهر جدید التاسیس پیربازار میسور نخواهد شد افزود: با حمایت های فرماندار از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت، اعتبارات استانی شهرداری نسبت به سال گذشته با افزایشی چشمگیر و ۴ برابری، به میزان ۵۰ میلیارد ریال رسیده است که امیدواریم بتوانیم در سال مالی پیش روی نسبت به‌ جذب آن در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کنیم.

 

وی ضمن اشاره به این نکته که تنها با اکتفا به اعتبارات داخلی و استانی نمی توان اقدامات زیربنایی اساسی برای این شهر رقم زد، بلکه باید با جذب اعتبارات ملی برای رفع عقب ماندگی ها و کم برخورداری های نزدیک ترین سکونت گاه شهری به مرکز استان تلاش کرد اظهار امیدواری کرد با حمایت همه جانبه نماینده عالی دولت در شهرستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، و نیز همراهی شورای اسلامی شهر پیربازار بتوانیم این کهن شهر عزیز را به جایگاه واقعی خود برسانیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار