یادداشتی بمناسبت روز خبرنگار

نقش بی بدیل نشریات و سایت های خبری در پیشرفت و توسعه شهرستان رودبار

عبداله بشارتی
تاریخ انتشار: شنبه 4 آگوست 2018 | 20:00 ب.ظ
نقش بی بدیل نشریات و سایت های خبری در پیشرفت و توسعه شهرستان رودبار نقش بی بدیل نشریات و سایت های خبری درپیشرفت و توسعه شهرستان رودبار مطبوعات یکی از ارکان دموکراسی در جامعه است بویژه در جامعه اسلامی ما که دارای فرهنگ غنی اسلامی و تشیع علوی است و اطلاع رسانی می تواند بسیاراثر گذار باشد . در کشور ما هرچند انواع کتب دینی و غیره به اندازه […]

نقش بی بدیل نشریات و سایت های خبری درپیشرفت و توسعه شهرستان رودبار

مطبوعات یکی از ارکان دموکراسی در جامعه است بویژه در جامعه اسلامی ما که دارای فرهنگ غنی اسلامی و تشیع علوی است و اطلاع رسانی می تواند بسیاراثر گذار باشد . در کشور ما هرچند انواع کتب دینی
و غیره به اندازه کافی برای آشنایی مردم با مسایل مختلف وجود دارد ولی مطبوعات جایگاه ویژه ای دارند و در حال حاضر که فضای مجازی هم به آن اضافه شده است . امروزه نقش بی بدیل مطبوعات و فضای مجازی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع بر کسی پوشیده نیست و بسیار هم مفید و موثر است . متاسفانه در حال حاضر در جامعه ما میزان مطالعه و کتابخوانی بسیار کم شده و هرچه قدر مسولین امر تلاش می نمایند , نتیجه مثبت حاصل نمی شود و کماکان روند مطالعه سیر نزولی دارد .ولی مطبوعات و فضای مجازی همچنان مورد علاقه مردم است و هرچه قدر با این فضاهای مطبوعاتی و مجازی بر خورد می شود , نتیجه معکوس حاصل و تمایل مردم به آن ها بیشتر می گردد .
و فیلتر کردن پیام رسان تلگرام نمونه بارز این ماجرا است و اشتیاق اقشار مختلف مردم برای رسیدن به این پیام رسان کم سابقه بوده است پس باید قدر مطبوعات و فضا های مجازی را بدانیم و از این طریق بتوانیم اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدای والامقام نظام اسلامی را تبلیغ نماییم و مسایل دینی و احکام و ارزش های اسلامی را ترویج کنیم و هر آنچه که به خیر و صلاح جامعه اسلامی ماست را بطور دقیق و گسترده به سمع و نظر مردم برسانیم و تبلیغات لازم را انجام دهیم و با ترفند های دشمنان مقابله نماییم و متوجه باشیم که بستن فضای مجازی و مطبوعات مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد و نقطه ضعف محسوب می شود و بر مشکلات جامعه افزوده خواهد شد .
حال اشاره ای به نشریات هفتگی و سایت های خبری در شهرستان و میزان تاثیر گذاری آنها بر پیشرفت وتوسعه عمرانی و فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع می نمایم بنده به عنوان یک خبرنگار با سابقه طولانی از فعالیت های نشریات مختلف در شهرستان رودبار استقبال نموده و اعتقاد دارم با آغاز بکار نشریات هفتگی و سایت های خبری , تحولی در اطلاع رسانی در شهرستان رودبار اتفاق افتاده و به همین میزان تاثیر گذاری آنها بر پیشرفت و توسعه شهرستان بسیار موثر بوده است واطلاع رسانی در زمینه های مختلف بسیار عالی انجام می گیرد .
اینجانب تاسیس نشریات و راه اندازی سایت های خبری را به دوستان پر تلاش و سخت کوش خویش در شهرستان رودبار  صمیمانه تبریک عرض نموده , برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم .
در پایان از همکاران خبرنگار خویش در شهرستان رودبار استدعا دارم قدر همدیگر و مسولین دلسوز بومی را بدانید و در هر شرایط اخلاق رسانه ای راحفظ نموده و به سلایق یکدیگر احترام بگذاریم و به این نکته مهم هم توجه نمایید که روزی کار روزنامه نگاری و خبرنگاری ما به پایان خواهد رسید , تلاش کنیم اخلاق حسنه در حرفه خود ودر اذهان مردم جاویدان باقی بماند .
عبداله بشارتی سیدانی
خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی
شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار