حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل:

جوانان باعث عزت و اقتدار جهان اسلام هستید

سید حسین فتاحی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 8 آگوست 2023 | 11:59 ق.ظ
جوانان باعث عزت و اقتدار جهان اسلام هستید نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر منجیل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری و با حضور مردم مومن نمازگزار در مصلای طاهریه شهر منجیل برگزار گردید.   امام جمعه شهر منجیل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر منجیل مردم مومن و نمازگزار را به تقوای الهی و توجه به وجه […]

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر منجیل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری و با حضور مردم مومن نمازگزار در مصلای طاهریه شهر منجیل برگزار گردید.

 

امام جمعه شهر منجیل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر منجیل مردم مومن و نمازگزار را به تقوای الهی و توجه به وجه الله دعوت نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل :

 

انگیزه ارتداد و اطاعت از کفارکسب عزت و قدرت است.غافل از اينکه عزت وقدرت ازآن خداست

 

مومنان همواره باید از خداوند و رسول خدا و ائمه معصومین اطاعات کنند که ائمه معصومین مثل چشمه های زلال با یک جوش و خروش حرکت میکنند تا دل تشنه مومنان را سیراب کنند.

 

️ شما جوانان باعث عزت و اقتدار جهان اسلام هستید.

 

دشمنان در فضای مجازی حملات گسترده ای علیه دین اسلام و ماه محرم انجام دادند .غربی ها خیلی تلاش کردند تا جوانان را از برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا باز دارند اما مردم پوزه آنها را به خاک مالیدند.

 

️دشمن تلاش کرد بی حجابی را در ایام ماه محرم به حداکثر برساند و مردم را به مخالفت وادار کنند اما دیدید مردم چگونه به اهل بیت (ع) لبیک گفتند.

 

مسئولین کشوری مخصوصا وزارت خارجه باید️ اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را جدی بگیرند.

 

وزیر امور خارجه آمریکا اعتراض مردم عراق به آتش زدن قرآن را محکوم کرد هم قرآن را آتش میزنند و هم معترضین را محکوم میکنند.

 

️ تمام کتب الهی از تورات و انجیل تا قرآن برای ما بسیار مقدس است.

 

حقوق بشر غربی جز قتل و غارت و سرقت اموال مردم کاری نمیکند، هر جا نفت و منابع معدنی باشد آمریکایی ها آنجا هستند. در آمریکا و اروپا فقر بیداد میکند.

 

️ آیا حقوق بشر غربی سلاح شیمایی دادن به صدام است؟ چقدر صدام مردم ما و عراق را با بمباران شیمیایی شهید و مجروح کرد؟ از آمریکایی ها گورهای دست جمعی مردم ویتنام در تاریخ ننگین آنها ثبت شده است. آیا کشتار مردم افغانستان، میانمار و پاکستان حقوق بشر آمریکایی است؟ ️آمریکایی ها کرامت انسان ها را زیر پا میگذارند. فقط خودشان را برتر میدانند.

 

روز خبرنگار را تبریک میگویم.شهید صارمی الگوی اصحاب رسانه است. مسئولیت خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار سنگین است.

 

غربی ها مدام خبرهای کذب در عالم نشر میدهند و همین جوانان خبرنگار باید این همه دروغ را جمع کنند. تحلیل های مغرضانه غربی ها ، پنهان کردن جلوه های امید بخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن مسائل بزرگ از فتنه های رسانه های غربی است.

 

️جوانان عزیز هجمه خبری و رسانه ای دنیا را ببینند و محاصره شوم و تبلیغاتی دشمن را شکست دهند.

 

به مسئولین استان قزوین عرض کنم که ۷۰ شرکت و واحد های پیش فروش خودرو در شهر تاکستان به علت کلاه برداری از مردم پلمپ شده اند نقش دستگاه های نظارتی چیست؟ این شرکت های بدون مجوز چگونه اقدام به فعالیت کرده اند ؟ برخی از شهروندان شهر منجیل نیز در این شرکت ها سرمایه گذاری نموده و سرمایه های آنها توسط این نزول خواران به از بین رفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار