کنایه دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا به معاون وزیر کشور:

فردی که کار سیاسی نکرده قطعا قانون انتخابات را نیز نخواهد فهمید

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 ژوئن 2023 | 14:22 ب.ظ
فردی که کار سیاسی نکرده قطعا قانون انتخابات را نیز نخواهد فهمید نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به ابلاغیه اخیر وزارت کشور، تصریح کرد: فردی که از قانون انتخابات چیزی نمی داند انتخابات آینده را دچار مشکل خواهد کرد. به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از […]

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به ابلاغیه اخیر وزارت کشور، تصریح کرد: فردی که از قانون انتخابات چیزی نمی داند انتخابات آینده را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از ذوالنوری نایب رئیس مجلس بابت تذکر به وزارت کشور در خصوص ممنوعیت ورود نمایندگان به مسائل اجرایی در سال پایانی، عنوان کرد: ما وزیر کشور و معاون پارلمانی وی را دوست داریم و مجلس نسبت به این موضوع برخورد غیرمنطقی ندارد.

 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمایندگان با استانداران و فرمانداران رفیق هستیم، گفت: ولی فردی که کار سیاسی نکرده و به ستاد انتخابات کشور آمده است و چیزی از قانون انتخابات کشور نمی داند قطعا قانون انتخابات را نیز نخواهد فهمید.

 

وی ادامه داد: اگر اصرار مجلس به این است که با این آقا یعنی آقای غلامرضا (رضا یوسفی ) که در خارج از کشور نیز انتخابات برخی جاها را بهم ریخت قطعا انتخابات کشور را نیز مختل خواهد کرد به همین دلیل ما نگران عموم مردم و کشور هستیم و خواهش ما این است که تکلیف را روشن کنند و فردی که بتواند قانون را درست اجرا کند در این سمت باشد. مجلس اجرای مر قانون را می خواهد.

 

دلخوش با بیان اینکه متاسفانه در برنامه هفتم مسئله همسان سازی نیامده است، تصریح کرد: همچنین در خصوص موضوع تعاون نیز هیچ موضوعی نیامده است.

 

وی از کمیسیون اجتماعی مجلس خواست در زمینه استخدام نیروهای شرکتی نیز اقدامات لازم صورت گیرد و بیمه کارگران ساختمانی نیز در دستورکار قرار گیرد.

 

ذوالنوری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، با اشاره به مطالب مغفول مانده در برنامه هفتم توسعه، خواستار توجه نمایندگان نسبت به اصلاح این موارد به ویژه در خصوص ایثارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و گفت: در برنامه ششم قرار شد در یک شیب معنادار ۵ ساله همسان سازی انجام شود متاسفانه دولت قبل به وظیفه خود عمل نکرد و در این دولت بخشی از این فاصله ترمیم شد ولی جا دارد این فاصله کمتر شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار