فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

3 قاچاقچی با 146 کیلو گرم تریاک در رودبار دستگير شدند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 ژوئن 2023 | 14:46 ب.ظ
3 قاچاقچی با 146 کیلو گرم تریاک در رودبار دستگير شدند فرمانده انتظامي استان از کشف 146 كيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياك و دستگیری 3 قاچاقچی در شهرستان رودبار خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزیزاله ملکی” با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در […]

فرمانده انتظامي استان از کشف 146 كيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياك و دستگیری 3 قاچاقچی در شهرستان رودبار خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزیزاله ملکی” با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولويت ماموریت‌های پليس قرار دارد.

 

وي در ادامه به دريافت خبري مبني بر فعاليت 3 قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار با انجام تحقيقات نامحسوس و همکاری اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد متهمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در حال جابه‌جایی موادمخدر هستند، افزود: پلیس خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 146 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان 34، 41 و 48 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار ملکی در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات از فعاليت اينگونه افراد، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار