افتخاری دیگر برای شهرستان رودبار؛

کمال اسماعیل زادگان کلیشمی بعنوان مدیر جدید آب وفاضلاب شهرستان تاکستان منصوب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 16 ژوئن 2023 | 13:01 ب.ظ
کمال اسماعیل زادگان کلیشمی بعنوان مدیر جدید آب وفاضلاب شهرستان تاکستان منصوب شد فرزند دیار صلح و دوستی بعنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان منصوب شد   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طی حکمی و در مراسمی با حضور سید جمال الدین حسینی، فرماندار شهرستان تاکستان و مهدی حسینخانی، قاءم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، کمال اسماعیل زادگان کلیشمی به سمت […]

فرزند دیار صلح و دوستی بعنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان منصوب شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طی حکمی و در مراسمی با حضور سید جمال الدین حسینی، فرماندار شهرستان تاکستان و مهدی حسینخانی، قاءم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، کمال اسماعیل زادگان کلیشمی به سمت مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان منصوب گردید و از خدمات بهروز طاهرخانی، مدیر پیشین آن نیز تقدیر شد.

در مراسم تکریم و معارفه مذکور، سوابق کاری کمال اسماعیل زادگان را برای خدمت به مردم شهرها و روستاهای منطقه تاکستان ارزشمند برشمرد.

گفتنی است؛ اسماعیل زادگان اصالتی رودبار ( کلیشم بخش عمارلو) دارد و از سوابق مدیریتی وی می توان مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا  و آوج را نام برد.

 

تحریریه درفک خبر انتصاب بجا و شایسته جناب آقای کمال اسماعیل زادگان را تبریک عرض می‌نماید و امید است در سایه الطاف بیکران باریتعالی در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار