رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار خبر داد:

 نجات یک رأس بزکوهی گرفتار در دریاچه سد منجیل به کمک قایق رانان منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 16 ژوئن 2023 | 12:47 ب.ظ
 نجات یک رأس بزکوهی گرفتار در دریاچه سد منجیل به کمک قایق رانان منجیل رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از نجات یک رأس بزکوهی گرفتار در دریاچه سد منجیل به کمک قایق رانان منجیل و رها سازی آن در یکی از زیستگاه این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی فرهی تکرمی گفت : یک رأس بزکوهی که در دریاچه سد منجیل گرفتار شده […]

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از نجات یک رأس بزکوهی گرفتار در دریاچه سد منجیل به کمک قایق رانان منجیل و رها سازی آن در یکی از زیستگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی فرهی تکرمی گفت : یک رأس بزکوهی که در دریاچه سد منجیل گرفتار شده بود و احتمال راهیابی آن به دریچه‌های سد و تلف شدن آن وجود داشت، با حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست رودبار و همکاری خوب گروه قایق ران شهر منجیل، نجات یافت و پس از تیمار و بررسی و اطمینان از صحت و سلامتی، این گونه باارزش در زیستگاه طبیعی خود در رودبار رها سازی شد.

فرهی بیان کرد: براستی عشق و دوستی به طبیعت در اینگونه موقعیت‌ها ثابت می‌شود و اداره حفاظت محیط زیست رودبار از این دوستداران. تلاشگر و تک تک کسانی که برای نجات حیات وحش شهرستان همت گذاشته صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار