مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تا پایان سال در لوشان

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 8 ژوئن 2023 | 11:23 ق.ظ
افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تا پایان سال در لوشان افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تا پایان سال در لوشان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بهمن داراب‌زاده، استان گیلان را دارای ۱۱ نیروگاه برق دانست و اظهار کرد: ظرفیت تولید اسمی این نیروگاه ها ۲۸۵۴ مگاوات و ظرفیت تولید عملی آنها ۲۴۰۰ مگاوات است.   وی از انجام کلیه برنامه های تعمیراتی تا […]

افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تا پایان سال در لوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بهمن داراب‌زاده، استان گیلان را دارای ۱۱ نیروگاه برق دانست و اظهار کرد: ظرفیت تولید اسمی این نیروگاه ها ۲۸۵۴ مگاوات و ظرفیت تولید عملی آنها ۲۴۰۰ مگاوات است.

 

وی از انجام کلیه برنامه های تعمیراتی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و تاکید کرد: سیاستگذاری دولت سیزدهم و وزارت نیرو در جهت افزایش تولید برق بوده و لذا دو طرح مصوب در گیلان داریم که یک طرح شامل نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در سایت لوشان است و تا پایان سال افتتاح می شود؛ فاز دوم این طرح با ظرفیت ۱۰ مگاوات نیز به زودی آغاز می شود.

 

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان تولید هر مگاوات برق خورشیدی را نیازمند دو هکتار عرصه دانست و ادامه داد: در حال حاضر پنج خاستگاه را برای نیروگاه خورشیدی معرفی کردیم که هر پنج مورد توسط ساتپا(سازمان انرژی های تجدیدپذیر) تایید شده است.

 

داراب زاده با اشاره به شرایط خوب این استان در حوزه انرژی های پاک از جمله بادی و خورشیدی، متذکر شد: گیلان می تواند به قطب تولید برق از انرژی های پاک تبدیل شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار