فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از 6 تن چوب قاچاق در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 13 اکتبر 2022 | 20:20 ب.ظ
کشف بیش از 6 تن چوب قاچاق در رودبار توقيف خودرو حامل محموله قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي رودبار از كشف 6 تن و 500 كيلوگرم چوب قاچاق در بازرسي از يك دستگاه كاميون در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” به تشديد اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد […]

توقيف خودرو حامل محموله قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 6 تن و 500 كيلوگرم چوب قاچاق در بازرسي از يك دستگاه كاميون در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” به تشديد اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان يكي از مواهب الهي در زندگي انسان و سلامت محيط زيست تاثيرات بسزايي دارد و به همين دليل بايد در حفظ آن كوشا بود.

وي در ادامه گفت: كارآگاهان پليس آگاهي به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به يك دستگاه كاميون که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 6 تن و 500 كيلوگرم چوب قاچاق از در بازرسي از اين خودرو خبر داد و افزود: در اين راستا متهم 48 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اين مقام انتظامي با اعلام اینکه كارشناسان ارزش چوب‌هاي كشف شده را 220 میلیون ریال برآورد كردند اذعان داشت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان به عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق چوب اشاره كرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان، مراتب را سريعاً به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار