صبح امروز برگزار شد؛

اختتامیه ششمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش در منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2022 | 07:42 ق.ظ
اختتامیه ششمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش در منجیل درفک خبر/ جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری سرود این نیرو در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی ارتش در منجیل گفت: نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ در حال انجام ماموریت بسیار با اهمیت است. امیر دریادار تکاور حمزه علی کاویانی افزود: تأمین […]

درفک خبر/ جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری سرود این نیرو در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی ارتش در منجیل گفت: نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ در حال انجام ماموریت بسیار با اهمیت است.

امیر دریادار تکاور حمزه علی کاویانی افزود: تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران اعم از خطوط کشتیرانی و نفتکش را نیروی دریایی با جدیت انجام می‌دهد و حضور دائمی در این منطقه بسیار وسیع دارد.

وی با اشاره به امکانات و ظرفیت‌هایی که نیروی دریایی در این مأموریت‌ها نیاز دارد گفت: این نیرو با جدیت از منافع و منابع کشور و منطقه با همه قوا در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ دفاع می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: به موازات همه فعالیت‌های عملیاتی و نوسازی و تعمیر و نگهداری که در همه قسمت‌های نیروی دریایی با جدیت با فرمان فرمانده کل قوا در حال پیگیری و انجام است و همه کارکنان پرتلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر سواحل جنوبی و مناطق شمال نداجا برای اجرا شدن تدابیر رهبر معظم انقلاب اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام می‌دهند که نیروی دریایی همچنان سرِ پا و دستِ بلند معظم له باشد و هست، اما در کنارش همه فعالیت‌های فرهنگی برای تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و خانواده هایشان طی برنامه مدونی در حال انجام است.

امیر کاویانی افزود: جشنواره سرود نمونه‌ای از کاری بود که طی برنامه ریزی سالیانه ۱۴۰۱ توسط اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی با پشتیبانی سامانه فرماندهی در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل انجام شد و این برنامه‌ها تا پایان سال تداوم دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش هم گفت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری برابر برنامه‌های ابلاغی در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوعی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور افزود: از برنامه‌های قرآنی در حوزه ترویج مفاهیم قرآن در سطح عموم کارکنان نیروی دریایی تا تربیت حافظان قرآنی که با تأسیس چهار مدرسه قرآنی برای امسال برنامه ریزی شده و سایر فعالیت‌ها در حوزه‌های دیگر از جمله جشنواره سرود، برای کشف استعداد‌ها، ترویج مفاهیم ارزشی و ناب دینی در قالب هنری بسیار موثر است.

وی گفت: نیروی دریایی در حوزه خانواده‌ها به صورت گسترده دوره‌های بصیرت افزایی در مناطق و پایگاه‌ها و شهر‌های مقدس مشهد و قم برگزار می‌کند و در این خصوص از اساتید برجسته استفاده می‌کند.

دبیر ششمین جشنواره سراسری سرود نداجا هم گفت: ششمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه بخش گروهی دختران، گروهی پسران و تک خوان‌های پسر با حضور ۱۸۰ نفر از تمام پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

ناوسروان حمید رضا بیات افزود: در بخش گروهی دختران ۱۱ اثر، گروهی پسران ۸ اثر و تک خوان پسران ۸ اثر برگزیده شد که جمعا ۲۹ اثر در این جشنواره شرکت داشتند و از هر گروه ۳ اثر برگزیده در نهمین جشنواره سراسری ارتش که بهمن ماه در جنوب کشور برگزار می‌شود راه می‌یابند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار