مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در همایش تجلیل از اصحاب رسانه:

مدیران باید به انتقادات و سوالات خبرنگاران پاسخگو باشند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 20 آگوست 2022 | 17:42 ب.ظ
مدیران باید به انتقادات و سوالات خبرنگاران پاسخگو باشند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه قدیمی است و باید به آن پرداخته شود. وی با بیان اینکه مدیران استانی رویکردشان را نسبت به رسانه تغییر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه قدیمی است و باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه مدیران استانی رویکردشان را نسبت به رسانه تغییر دهند، افزود: مدیران در لایه‌های مختلف باید به انتقادات و سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

رضا ثقتی با تاکید بر ایجاد عدالت رسانه‌ای در دولت سیزدهم بیان کرد: عدالت رسانه‌ای باید در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد شود. در گفتمان دولت سیزدهم نگاه حزبی وجود ندارد، خط کشی‌ها را از روی رسانه‌ها و اصحاب رسانه برداشتیم.

این مسئول با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: بسترهای آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان فراهم است.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار