هشدار سرپرست فرمانداری رودبار به مسئولین پروازی:

مدیران پروازی تکلیف خود را روشن کنند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 15 آوریل 2022 | 11:44 ق.ظ
مدیران پروازی تکلیف خود را روشن کنند سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مصوبات میزهای خدمت بسیج؛ تمام تلاش‌های مدیران باید برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باشد طهمورث پور افزود؛ در رسیدگی به مشکلات مردم فقط نگوئیم نمی‌شود، تدبیر عملی انجام دهیم تا مشکلات مردم حل شود و کار آنها به نحو احسن به سرانجام مطلوب برسد. وی افزود؛ بسیاری از […]

سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مصوبات میزهای خدمت بسیج؛ تمام تلاش‌های مدیران باید برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باشد

طهمورث پور افزود؛ در رسیدگی به مشکلات مردم فقط نگوئیم نمی‌شود، تدبیر عملی انجام دهیم تا مشکلات مردم حل شود و کار آنها به نحو احسن به سرانجام مطلوب برسد.

وی افزود؛ بسیاری از مردم در جریان بروکراسی اداری نیستند، خودمان دنبال کار و پیگیر مشکلات آن ها باشیم و منتظر نباشیم که مردم پیگیری کنند.

عموپور همچنین با اشاره به مشکلات روستای خرشک گفت؛ جای تاسف دارد که اکنون به یک سالگی این اتفاق نزدیک می شویم ولی تاکنون اقدام عملی برای این روستا انجام نشده است.

وی همچنین با اشاره به مدیرانی که در شهرستان سکونت ندارند، گفت؛ این مدیران تکلیفشان را مشخص کنند اگر چه ما اقدامات خود را شروع کرده‌ایم.

وی اظهار داشت؛ در راستای راهبردهای دولت سیزدهم با همفکری و همکاری همه ارکان و مردم تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

سرپرست فرمانداری همچنین با اشاره به اهمیت بالای شهرستان رودبار برای استاندار گیلان گفت؛ استاندار در طول چهل روز چهار بار به شهرستان رودبار آمده است و مطالبات و مشکلات را میدانی بررسی کرده و دستورات و راهکارهای لازم را صادر کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه نگاه مدیران فقط کار و خدمت به مردم باشد، افزود؛ از مدیرانی که چنین نگاهی داشته باشند تمام قد حمایت می کنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار