مدیر جهاد کشاورزی رودبار خبر داد:

فروش مرغ بیش از هر کیلو ۳۱ هزار تومان تخلف است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 29 مارس 2022 | 06:10 ق.ظ
فروش مرغ بیش از هر کیلو ۳۱ هزار تومان تخلف است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت: بر اساس آخرین مصوبه کشوری، قیمت مصرف کننده مرغ هر کیلو ۳۱ هزار تومان بوده و فروش بیش از این قیمت تخلف است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،سروش ابراهیمی با بیان اینکه بر اساس آخرین مصوبه کشوری، قیمت مصرف کننده مرغ هر کیلو ۳۱ هزار تومان […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت: بر اساس آخرین مصوبه کشوری، قیمت مصرف کننده مرغ هر کیلو ۳۱ هزار تومان بوده و فروش بیش از این قیمت تخلف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،سروش ابراهیمی با بیان اینکه بر اساس آخرین مصوبه کشوری، قیمت مصرف کننده مرغ هر کیلو ۳۱ هزار تومان بوده و فروش بیش از این قیمت تخلف است افزود: اکنون قیمت انواع مرغ یکسان بوده و تفاوتی بین قیمت آزاد و دولتی وجود ندارد، علاوه بر این تولید مرغ در شهرستان هم به اندازه کافی انجام شده و کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به اینکه، در ایام نوروز بطور روزانه بیش از ۲۵ تن مرغ گرم در شهرستان توزیع می شود، گفت: همچنین با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز وجود ندارد و حتی ممکن است شرایط بهتر شود.

وی با تاکید بر اینکه، تولید کنندگان ، مرغ را با ارز دولتی تولید و عرضه می کنند، قیمت برای مصرف کننده نهایی نیز نباید بیش از ۳۱ هزار تومان باشد ، تصریح کرد، انتظار می رود تمامی فروشگاه های عرضه مرغ نسبت به رعایت قیمت مصوب اهتمام لازم را بعمل آورند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از مردم شهرستان خواست در صورت مشاهده تخلف (قیمت مصوب )در فروشگاه‌ های عرضه مرغ مراتب را از طريق شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار