اعتراض شدید امام جمعه انزلی:

سفر رییس جمهور به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شد که حقایق را نبینند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 4 فوریه 2022 | 19:52 ب.ظ
سفر رییس جمهور به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شد که حقایق را نبینند ما و نیروهای انقلاب مسئله انتصابات را در استان دنبال می‌کنیم و رها نمی‌کنیم برای ما محل ابهام است که چرا این استان مدت سفرش کوتاه‌تر از استان‌های دیگر شد؟ شایسته‌تر بود نماینده‌ای که می‌فرستادند می‌آمد به مطالبات نیروهای انقلاب رسیدگی و بر انتصابات و مدیریت‌های استان نظارت می‌کرد! درفک خبر/خطیب جمعه بندرانزلی: در بازدیدهای […]

ما و نیروهای انقلاب مسئله انتصابات را در استان دنبال می‌کنیم و رها نمی‌کنیم برای ما محل ابهام است که چرا این استان مدت سفرش کوتاه‌تر از استان‌های دیگر شد؟ شایسته‌تر بود نماینده‌ای که می‌فرستادند می‌آمد به مطالبات نیروهای انقلاب رسیدگی و بر انتصابات و مدیریت‌های استان نظارت می‌کرد!

درفک خبر/خطیب جمعه بندرانزلی: در بازدیدهای ریاست محترم جمهوری، آنجایی که مردم بودند، گفتند قبل از اینکه شما بیایید اینجا را آب و آسفالت کردند! این برای نظام اسلامی و دولت انقلابی و تحول‌گرا خیلی مایه تأسف است.

وی خاطر نشان کرد: این سفر به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شد که حقایق را نبینند و برای ما محل ابهام است که چرا این استان مدت سفرش کوتاه‌تر از استان‌های دیگر شد؟

خطیب جمعه بندرانزلی افزود: در روزهای گذشته در جلسه اقتصادی دولت در رابطه با مشکلات اقتصادی و نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها دستوراتی دادند؛ این‌ها دستورات رئیس جمهور است که باید دنبال شود، حالا سوال ما این است که در استان ما مسئله اول شد آزادسازی سواحل؟ در سراسر کشور شروع کردند به تبلیغ کردن و از تهران نماینده محترم ریاست جمهوری آمد تا ساحل را آزاد کند! شایسته‌تر بود نماینده‌ای می‌فرستادند می‌آمد به مطالبات نیروهای انقلاب رسیدگی و بر انتصابات و مدیریت‌های استان نظارت می‌کرد!

وی افزود: اگر مدیریت‌ها را درست می‌کردند ساحل خود به خود درست می‌شد! ساحل چرا تصرف شد؟ چون مدیران انقلابی نبودند. به جای اینکه یک مسئول عالی‌رتبه از هیأت دولت تشریف بیاورد استان و برود کنار ساحل بگوید این فنس را بردارید، باید می‌آمد می‌گفت انتقادی که مردم و نیروهای انقلابی و کسانی که برای رأی آوردن رئیس جمهور تلاش کردند از انتصابات مسئله دار و مشکل دار و حتی بقای مدیران سابق در مسئولیت‌هایشان دارند، چیست؟ باید به این رسیدگی می‌کرد، چرا آمد ساحل را نگاه کرد؟ واقعاً قابل هضم نیست، نمی‌دانیم چه کسی دارد برنامه‌ریزی و اولویت‌ها را تعیین می‌کند!

حجت الاسلام شمس‌الدین خاطر نشان کرد: آزادسازی ساحل آدرس غلط دادن به مردم است! مشکل امروز عامه مردم آن هم در این فصل دسترسی به ساحل نبود! مشکل عامه مردم امروز در جامعه ما گرانی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما و نیروهای انقلاب مسئله انتصابات را در استان دنبال می‌کنیم و رها نمی‌کنیم چون معتقدیم این اصلاح در مدیریت باید هرچه زودتر انجام شود و نگران هیچ چیزی هم نیستیم به فضل پروردگار متعال، افزود: در یک مرحله گفتیم اعلام کردیم قول دادند منتظریم قولشان عملی شود، اما اگر در راستای دستور ریاست محترم جمهوری در استان در رابطه با عزل و نصب‌ها و برکناری مدیران سابق و جدیدی که مشکل دار هستند اقدامی انجام نشد ما و نیروهای انقلاب مراحل بعدی را دنبال می‌کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار