رضایی پور نودهی، سرپرست فرمانداری آستارا:

باید با اعتماد سازی میان ملت، روز به روز شاهد یک ایران قوی باشیم

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 3 فوریه 2022 | 20:53 ب.ظ
باید با اعتماد سازی میان ملت، روز به روز شاهد یک ایران قوی باشیم در سومین روز از دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در روستای ویرمونی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرپرست فرمانداری آستارا در این جشن با اشاره به لزوم قدرشناسی جایگاه انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فرزند صالح برای نظام، انقلاب […]

در سومین روز از دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در روستای ویرمونی شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرپرست فرمانداری آستارا در این جشن با اشاره به لزوم قدرشناسی جایگاه انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فرزند صالح برای نظام، انقلاب اسلامی را مدبرانه هدایت کرده و باعث پایداری آن شدند.

عنایت رضایی پور با اشاره به جان فشانی های شهدا برای آبیاری درخت انقلاب بیان کرد: فقط از همین روستای ویرمونی آستارا، ۱۵ شهید والامقام تقدیم کشور شده است و نگه داشتن ارج و عزت ایشان و پدر و مادران شهدا بر ما وظیفه است.

رضایی پور نودهی با اشاره به از خودگذشتگی، ایثار، جهاد و فداکاری به عنوان صفات شهدا تصریح کرد: شهدا با شهادت خود، معنای دیگری به این واژه ها بخشیدند و ارزش ها با ایشان معنا و جلای دوباره ای یافتند.

وی با اشاره به جنایت ها و چپاول استکبار در طول تاریخ علیه کشورمان بیان کرد: اینها همواره با جنایات خود سعی در چپاول منابع مملکت داشتند و با حضور یک رهبر مقتدر دست دشمن برای همیشه از ایران کوتاه شد.

نماینده عالی دولت در آستارا با بیان اینکه جنگ هشت ساله نمونه ای از طمع دشمن برای حضور دوباره و غارت منابع کشور دانست و بیان کرد: با جان فشانی مردان خدایی و زنان با غیرت و رهبری حکیمانه پیر جماران درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شد و امروز دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.

وی کار دشمن را نشستن بر روی نارسایی ها مثل مگس از طریق ابزار رسانه دانست و تصریح کرد: در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با ابزار رسانه سعی در مأیوس کردن مردم و ایجاد حس بی اعتمادی و نارضایتی است و باید با افزایش سواد رسانه ای، آگاهی سازی جوانان و اعتماد سازی میان ملت روز به روز شاهد یک “ایران قوی” باشیم.

رضایی پور بازاشاره به پرداخت هزینه های متوالی کشور برای عزتمندی بیان کرد: خون شهدا عزت و اقتدار کشور را رقم زده است و باید با قرائت وصیت نامه آنها مسیر راه را پیدا کرده و اجازه برنامه ریزی را به دشمن ندهیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار