معاون عمرانی فرمانداری رودبار:

با مدیران کم کار در بحران برف برخورد جدی میشود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 21 ژانویه 2022 | 09:57 ق.ظ
با مدیران کم کار در بحران برف برخورد جدی میشود دکتر خیرزاده معاون عمرانی فرمانداری رودبار به همراه مهندس قاسمی رئیس راهداری رودبار جهت بررسی از آخرین وضعیت راه های ارتباطی و آماده باش ادارات خدمت رسان راهی بخش عمارلو شد   دکتر خیرزاده: برخورد جدی با غایبین بحران / برخی از مدیران شبانه روز خدمت می کنند و برخی غایبند دکتر خیرزاده به خبرنگار […]

دکتر خیرزاده معاون عمرانی فرمانداری رودبار به همراه مهندس قاسمی رئیس راهداری رودبار جهت بررسی از آخرین وضعیت راه های ارتباطی و آماده باش ادارات خدمت رسان راهی بخش عمارلو شد

 

دکتر خیرزاده:

برخورد جدی با غایبین بحران / برخی از مدیران شبانه روز خدمت می کنند و برخی غایبند

دکتر خیرزاده به خبرنگار ما گفت: شب گذشته بسیاری از دستگاه های خدمات رسان با توجه به بارش برف در آماده باش و خدمات رسانی به مردم بودند.

وی امداد رسانی به در راه ماندگان، برف روبی، بازگشایی مسیرهای برف گیر، نمک پاشی و امداد رسانی به بیمار گرفتار در برف خورگام را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

معاون عمرانی فرمانداری رودبار از برخورد جدی با ادارات کم کار در بحران خبر داد و گفت: در برخورد با مدیران کم کار در بحران کوتاهی نمی کنیم.

دکتر خیرزاده، بیان داشت: بسیاری از مدیران بصورت شبانه روزی در محل خدمت حضور داشتند و مشغول خدمات رسانی بودند اما طی ارزیابی صورت گرفته برخی مدیران غایب بحران بوده و حتی در شهرستان حضور نداشتند که با آنان برخورد می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار