بازار کار مستقیم برای بانوان شهرستان با آموزش مستقیم و مهارت آموزی فنی و حرفه ای ایجاد می شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 دسامبر 2021 | 18:58 ب.ظ
بازار کار مستقیم برای بانوان شهرستان با آموزش مستقیم و مهارت آموزی فنی و حرفه ای ایجاد می شود رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودبار به همراه مجری طرح ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان رودبار با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) خواهران منجیل ضمن تبریک انتصاب خانم زهرا عزیزی به عنوان سرپرست این مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان خواستار همکاری مستمر و پی در پی […]

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودبار به همراه مجری طرح ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان رودبار با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) خواهران منجیل ضمن تبریک انتصاب خانم زهرا عزیزی به عنوان سرپرست این مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان خواستار همکاری مستمر و پی در پی مرکز آموزش فنی و حرفه ای با اداره میراث فرهنگی شهرستان رودبار شد.

عین الله عزیزپور در این بازدید بیان داشت:

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودبار آماده همکاری صمیمی و دو جانبه با مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا ( س) خواهران منجیل می باشد و برنامه های مشترکی با این مرکز در آینده نزدیک اجرا خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد:

یکی از برنامه هایی که اجرایی خواهد شد بیمه هنرمندان صنایع دستی و پوشاک است که در مرکز منجیل آموزش و گواهینامه دریافت میکنند خواهد بود که از جانب فنی و حرفه ای منجیل به میراث فرهنگی معرفی و تحت پوشش بیمه هنرمندان خواهند بود.

عزیزپور همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان رودبار در بخش های پوشاک، صنایع دستی و خوراک را از دیگر برنامه های مشترک با مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا ( س) خواهران منجیل برشمرد.

در ادامه این دیدار رشید رضایی مجری طرح ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان رودبار ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب خانم زهرا عزیزی به عنوان مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران منجیل بیان داشت:

ایجاد بازار کار مستقیم با تولید انبوه صنایع دستی و پوشاک محلی با مهارت آموزی و آموزش بانوان جویای کار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای منجیل و عقد تفاهم نامه همکاری به وجود خواهد آمد.

رضایی تاکید ورزید: در این نشست مقرر شد تا کلیه محصولات و دستاوردهای فنی و حرفه ای بانوان شهرستان رودبار و شهر منجیل در سایت جامع گردشگری شهرستان ( اینترگیلان) منتشر و در معرض دید عموم مردم کشور قرار گیرد.

در خاتمه این دیدار زهرا عزیزی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا ( س) خواهران منجیل ضمن قدردانی از رییس میراث فرهنگی شهرستان و مجری طرح ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان در مرکز منجیل بیان داشت: توانمندی های بانوان خلاق شهرستان رودبار فقط در صنایع دستی و خوراک خلاصه نمی شود.

عزیزی بیان داشت:

در زمینه طراحی و دوخت پوشاک و البسه محلی، انواع و اقسام صنایع دستی با فرهنگ های غنی و‌کهن روستاهای شهرستان، دست سازه های قدیمی و فراموش شده و حتی جشنواره های سنتی که رو به فراموشی است بر قدرت، توان و مهارت بانوان اقصی نقاط شهرستان رودبار می افزاید.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا ( س) خواهران شهر منجیل تاکید ورزید: با توجه به تجاربی که در زمینه برگزاری جشنواره های متعدد بومی و محلی دارم به زودی نمایشگاهی از توانمندی بانوان در حوزه های مختلف با کمک مربیان آموزشگاه های آزاد و هنرجویان برگزار خواهیم نمود.

زهرا عزیزی بیان داشت:

برنامه ها و اهداف دراز مدتی را طراحی ‌و در دستور کار داریم که در زمان مقتضی برنامه ریزی و با همکاری ادارات مختلف مرتبط با بستن تفاهم نامه به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی همچنین از همکاری مهندس جمادی سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و توجه ایشان به بحث آموزش و مهارت آموزی خصوصا در شهرستان رودبار قدردانی نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار