مردم خرشک چندین ماه است بی سرپناه مانده اند

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 9 نوامبر 2021 | 08:25 ق.ظ
مردم خرشک چندین ماه است بی سرپناه مانده اند نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: خانواده‌های روستایی در رودبار به ویژه روستای خرشک چندین ماه است که در وضعیت نامناسب زندگی و بدون سرپناه مانده‌اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزر کشور اظهار داشت: روستای خرشک […]

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: خانواده‌های روستایی در رودبار به ویژه روستای خرشک چندین ماه است که در وضعیت نامناسب زندگی و بدون سرپناه مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزر کشور اظهار داشت: روستای خرشک به دلیل رانش زمین و ریزش دچار معضل شده و خانوارهای این روستا بدون سرپناه مانده‌اند و این روزها هم به دلیل طغیان رودخانه زندگی آنها کاملا بر هم خورده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه رسیدگی به این روستا مصوب شده است و لازم است هر چه سریعتر این بودجه اختصاص یابد و دستگاه‌های نظارتی نیز باید به این مشکل توجه کنند که چرا به این مسئله رسیدگی نمی‌شود و وزیر کشور نیز بازرس ویژه‌ای به این روستا مأمور کند تا مشخص شود علت عدم توجه به مشکلات روستاییان چیست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار