با حضور مسئولین شهرستانی؛

همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان رودبار برگزار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 | 10:35 ق.ظ
همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان رودبار برگزار شد صبح امروز همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار با حضور مسئولین شهرستانی، در سینما زیتون شهر رودبار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در این مراسم “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی […]
صبح امروز همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار با حضور مسئولین شهرستانی، در سینما زیتون شهر رودبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در این مراسم “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی دانش آموزان و معلمان و مدیران مدارس گفت: روزهای زیادی را درگیر کرونا بودیم اما در این شرایط که کل دنیا درگیر بودند آموزش تعطیل نشد و به راه خود ادامه داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار اظهار کرد: سعی کردیم برنامه های آموزشی را بر اساس قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا اجرا و پیگیری نماییم.
“باقری اسکلکی” در ادامه عنوان کرد: در یک سال اخیر با همکاری ارزنده مسئولین و همکاران و به خصوص خیرین گرانقدر، اقدامات زیبا و خداپسندانه ای را داشتیم. در این ایام بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار اهداء نمودیم.
مدیر آموزش و پرورش افزود: با تلاش دانش آموزان، اولیاء محترم و معلمان گرانقدر توانستیم تعداد سه نفر رتبه زیر هزار در سال ۹۹ را به ۱۰ نفر در سال ۱۴۰۰ افزایش دهیم که از این اتفاق خرسند هستیم و بیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا شرایط بهتری را فراهم سازیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دانش آموزان با رتبه برتر در کنکور سال ۱۴۰۰ اذعان نمود: شما آینده سازان و افراد تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران بزرگ هستید و امیدواریم مسیر درخشانی را برای اهداف این مرز و بوم فراهم سازید.
گفتنی است در سال ۱۴۰۰، ده نفر از دانش آموران شهرستان رودبار به شرح ذیل حائز رتبه های زیر هزار شدند.
طاهر جمالی رتبه ۱۵۶ رشته ریاضی
آیین نظامیوند رتبه ۱۹۹ علوم تجربی
مرضیه قربانی علی آبادی رتبه ۳۲۴ رشته علوم تجربی
نادیا طارمیان رتبه ۴۱۱  رشته علوم تجربی
آیسان خان بابایی رتبه  ۴۳۷ رشته هنر
امیر حسین مرتضایی رتبه ۵۰۰ رشته ریاضی
سیده پریسا حسینی آغوزبنی رتبه ۵۴۰  رشته زبان خارجه
فاطمه نجاتی رتبه ۷۱۵ رشته علوم تجربی
پیمان بیابانی رتبه ۷۴۰ رشته علوم تجربی
فاطمه صوفی رتبه ۸۰۰ رشته علوم تجربی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار