فرماندار رودبار در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان: رودبار با داشتن ۷۵ درصد معادن گیلان نقش موثری در پویایی اقتصادی این استان دارد

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 30 ژوئن 2018 | 18:51 ب.ظ
فرماندار رودبار در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان: رودبار با داشتن ۷۵ درصد معادن گیلان نقش موثری در پویایی اقتصادی این استان دارد درفک خبر فرماندار رودبار در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان: رودبار با داشتن 75 درصد معادن گیلان نقش موثری در پویایی اقتصادی این استان دارد. اسماعیل میرغضنفری در بازدید خود از اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار که بمناسبت روز صنعت و معدن انجام شد با قدردانی از زحمات مجموعه این […]

درفک خبر

فرماندار رودبار در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان: رودبار با داشتن 75 درصد معادن گیلان نقش موثری در پویایی اقتصادی این استان دارد.
اسماعیل میرغضنفری در بازدید خود از اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار که بمناسبت روز صنعت و معدن انجام شد با قدردانی از زحمات مجموعه این اداره گفت: شهرستان رودبار با داشتن 75 درصد معادن گیلان و تأمین مصالح مورد نیاز نقش موثری در پویایی اقتصادی این استان دارد.
وی افزود: سه سد بزرگ سفیدرود، تاریک و آیت ا..بهجت شهربیجار، سد در حال ساخت دیورش، نیروگاه های بادی، حرارتی و آبی، شهرستان رودبار را ویژه نموده است و شهرک صنعتی لوشان به عنوان دومین شهرک صنعتی استان با داشتن صنایع مختلف تولیدی محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شود که رفع موانع و دغدغه های تولیدی هاین صنایع را از مبادی استانی و ملی پیگیری می کنیم.
فرماندار با بیان اینکه رشد اقتصادی با صنایع و رشد صنعت همبستگی نزدیک دارد خاطر نشان کرد: وجود عرصه و زیرساختهای مناسب، دسترسی نزدیک به پایتخت و کشورهای حوزه دریای خزر، عبور آزاد راه و راه آهن رشت-قزوین و استقبال و همراهی مسئولان و مدیران شهرستان فضای مطلوبی را افزایش توسعه تولیدات صنعتی در رودبار فراهم نموده است.
وی یادآور شد: رودبار را درکنار قابلیت های بعضًا منحصر به فرد به زیتون و روغن زیتون می شناسند که با حمایتها و تسهیل گری انجام شده در دولت تدبیر و امید احداث و فعالیت صنایع بسته بندی، فرآوری و تبدیلی این محصول استراتژیک افزایش یافته است و تجارت زیتون نیز روند افزایشی پیدا کرده است.
فرماندار با اشاره به نوسانات اخیر بازار و مسائل اقتصادی نقش صنعت، معدن و تجارت را در تنظیم عرضه و تقاضا، مقابله با گرانفروشی و احتکار و نظارتهای مستمر مورد تاکید قرار داد و از اداره شهرستانی و متولیان مرتبط خواست با همت مضاعف تلاش کنند تا این مقطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی را همانند گذشته سرافرازانه سپری نمائیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار