اجازه نمیدهیم طبعیت زیبای رودبار با زباله استان تزیین شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اکتبر 2021 | 13:32 ب.ظ
اجازه نمیدهیم طبعیت زیبای رودبار با زباله استان تزیین شود ‍ رودبار خود دچار معضل زباله است/ حق ندارید باری روی دوش این شهرستان بگذارید رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار نسبت به شائبه های انتقال جایگاه زباله سراوان رشت به جنوب گیلان واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حسن بلوری در گفتگو با خبرنگار گیلنا با اشاره صحبت های اخیر شورای […]

‍ رودبار خود دچار معضل زباله است/ حق ندارید باری روی دوش این شهرستان بگذارید

رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار نسبت به شائبه های انتقال جایگاه زباله سراوان رشت به جنوب گیلان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حسن بلوری در گفتگو با خبرنگار گیلنا با اشاره صحبت های اخیر شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، این اقدام را غیر کارشناسانه و غیر اصولی دانست و اظهار کرد: شهرستان رودبار خود دچار معضل زباله است و شهرداری این شهرستان به جد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و به هیچ عنوان پذیرای زباله استان نیست.
وی با بیان اینکه زباله شهرهای شهرستان رودبار نیازمند ساماندهی است افزود: رودبار سالیان سال است که در ساماندهی زباله شهرهای خود مانده است حال می خواهید باری روی دوش این شهرستان بگذارید؟
رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان را نمی دهیم تصریح کرد: حل مشکل زباله شهرهای رودبار عزم ملی می خواهد و قرار بوده زمینی برای ساماندهی ان اختصاص یابد و به جد پیگیر این موضوع هستیم.
بلوری با بیان اینکه رودبار پذیرش زباله استان را ندارد گفت: اگر بتوانیم مشکل زباله شهرهای رودبار را حل کنیم هنر کردیم چه برسد حال زباله استان هم به این معضل اضافه شود که به هیچ عنوان ساماندهی آن ممکن نیست و از دست شهرستان نیست.
به گفته وی نه تنها مسئولان شهرستان بلکه مردم رودبار هم راضی نیستند تا زباله استان بر روی جنوب گیلان آوار شود.
رئيس شوراي اسلامي شهرستان رودبار با بیان اینکه رودبار تامین کننده آب شرب، کشاورزی، معادن و دیگر ملزومات استان را تامین می کند، گفت: گیلان از تمام امکانات و منابع رودبار بهره می برد اما دیگر اجازه نمی دهیم که محیط زیست و طبیعت با ارزش شهرستان رودبار با زباله استان تزیین شود.
بلوری با اشاره به حساسیت های ایجاد شده در خصوص شائبه های انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، تصریح کرد: تحقق این شائبه ها و به واقعیت پیوستن آن موجب ایجاد تنش های اجتماعی می شود و به هیچ عنوان اجازه این کار را نمی دهیم.
وی همچنین خطاب به مسئولان شهری رشت بیان کرد: دوستان شورای اسلامی شهر رشت قبل از هر گونه اقدامی می بایست با مطالعه دقیق و کارشناسانه در پی حل موضوع زباله سراوان باشند انتقال آن به جنوب گیلان راهکار مناسبی برای رفع این مشکل نیست.

به گزارش گیلنا، بعد از واکنش نماینده رودبار دررمجلس شورای اسلامی به صحبت های شائبه برانگیز رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، رئیس شوراي اسلامي شهرستان رودبار هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد./گیلنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار