انتصاب بانوی ضد فساد در وزارت کار چه کسانی را نگران کرده است؟

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 اکتبر 2021 | 19:53 ب.ظ
انتصاب بانوی ضد فساد در وزارت کار چه کسانی را نگران کرده است؟ نگاهی به سابقه «طالبی دارستانی» در مسئولیت های پیشین نظیر مدیریت میز زن و خانواده معاونت فرهنگی سپاه و توانمندی ایشان در همکاری با بخش بازرسی و نظارت شورای فرهنگی اجتماعی زنان، به خوبی گواه آن است که حمله به این انتصاب، نه تنها از سر حسن نیست نیست که با اهدافی قابل تامل انجام […]

نگاهی به سابقه «طالبی دارستانی» در مسئولیت های پیشین نظیر مدیریت میز زن و خانواده معاونت فرهنگی سپاه و توانمندی ایشان در همکاری با بخش بازرسی و نظارت شورای فرهنگی اجتماعی زنان، به خوبی گواه آن است که حمله به این انتصاب، نه تنها از سر حسن نیست نیست که با اهدافی قابل تامل انجام می شود.

درفک خبر/ با آغاز به کار دولت سیزدهم، به کارگیری نیروی های متعهد، جوان، ارزشی و انقلابی در دستور کار دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف دولت قرار گرفت تا شاهد حرکتی جدید و جنبشی پویا برای دستیابی به اهداف و آرمان های انقلابی دولت در عرصه های مختلف باشیم.
به گزارش بولتن نیوز، در بین دستگاه های دولتی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که در راس آن اقتصاددانی خلاق، خوش فکر و صاحب ایده قرار دارد، خط شکن به کارگیری جوانان متعهد با روحیه سازندگی و جهادی است، او به خوبی می داند راهی دشوار پیش رو دارد و در این مسیر، ناگزیر باید از وجود نیروهای تازه نفس، با انگیزه و وفادار به آرمان های انقلاب و اسلام که تنها دغدغه شان، برقراری عدالت و دادگری در جامعه است بهره برد.
از همین رو، دکتر عبدالملکی طی روزهای گذشته، چهره هایی جدید اما توانمند را در راستای شاخص های بیانیه گام دوم انقلاب در مناصب مختلف این وزارتخانه منصوب کرد.
یکی از این احکام که با حاشیه هایی از سوی برخی افراد مغرض روبرو شد، «مهری طالبی دارستانی» بود که به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد، برخی جریان های خاص که حضور افراد ارزشی و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی را در مناصب حساس تحمل نمی کنند، موجی از تهمت و تخریب را علیه وی آغاز کردند.

اگرچه این خرده گیران، دلیلی برای هجمه ها و تهمت های خود ارائه نمی کنند اما به نظر می رسد صراحت، شجاعت و فسادستیزی این بانوی ارزشی بیش از هرچیز، آنها را به واکنش و اعتراض وا داشته است.
نگاهی به سابقه «طالبی دارستانی» در مسئولیت های پیشین نظیر مدیریت میز زن و خانواده معاونت فرهنگی سپاه و توانمندی ایشان در همکاری با بخش بازرسی و نظارت شورای فرهنگی اجتماعی زنان، به خوبی گواه آن است که حمله به این انتصاب، نه تنها از سر حسن نیست نیست که با اهدافی قابل تامل انجام می شود.
بررسی سابقه برخی افراد و گروه های توئیتری منتقد این انتصاب نیز نشان می دهد که نگرانی آنان برای از دست دادن کانال های مالی شان در شرکت های عریض و طویل زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و غول های عظیم مالی، دلیل دیگری برای این حجم از  تخریب ها و تهمت های بی اساس و هماهنگ است.
نکته عجیب تر آنکه برخی کانال های این جریان خاص، حتی مدعی تشکیل پرونده امنیتی برای طالبی دارستانی شده اند، در حالی که اندکی آشنایی با فرایند انتصابات در دستگاه های دولتی، کافی است تا بدانند حضور در سمت حساس بازرسی وزارت کار، بدون تایید نهادهای امنیتی مربوطه، امکان پذیر نیست.
حضور این بانو برای مقابله با فساد در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و البته به زودی در زیر مجموعه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عزم جدی عبدالملکی برای مقابله گسترده با فساد و شفاف سازی عملکرد این وزارتخانه حکایت دارد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار