فرشته جهانبخش پیدا شد +فیلم

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 29 ژوئن 2018 | 09:22 ق.ظ
فرشته جهانبخش پیدا شد +فیلم درفک خبر؛ همین چند روز قبل بود که علیرضا جهانبخش، عکسی از یک پسر در منطقه‌ای محروم را منتشر و خواهان پیدا کردن «این فرشته دوست داشتنی» شد‌. استوری اینستاگرام جهانبخش به سرعت باد در فضای مجازی دست به دست و حتی عکس‌‌های بیشتری هم از این «فرشته دوست داشتنی» منتشر شد؛ تا آن جایی محدوده […]

درفک خبر؛ همین چند روز قبل بود که علیرضا جهانبخش، عکسی از یک پسر در منطقه‌ای محروم را منتشر و خواهان پیدا کردن «این فرشته دوست داشتنی» شد‌.

استوری اینستاگرام جهانبخش به سرعت باد در فضای مجازی دست به دست و حتی عکس‌‌های بیشتری هم از این «فرشته دوست داشتنی» منتشر شد؛ تا آن جایی محدوده محل زندگی وی نیز مشخص شد اما اطلاعات بیشتری دست کاربران فضای مجازی را نگرفت.

خبرنگاران شبکه خبری تهران نیوز، برای آگاهی مخاطبانان علی‌رغم این‌که اطلاعات دقیقی در این ارتباط در دست نبود به سراغ وی رفتند تا گزارشی از او و وضعیت زندگانی‌اش تهیه کنند که خوشبختانه نشانی خانه «این فرشته دوست داشتنی» را پیدا کردند.

«متین»؛ نام شخصیت اول ماجراست که در کوره‌های آجرپزی محمودآباد زندگی می‌کند. متین شش سال دارد و مادرش می‌گوید که آن عکس ماندگار را حدوداً دو هفته قبل انداخته است.

وقتی با پدر وی گفت‌وگو می‌کنیم، حتی جهانبخش را هم نمی‌شناسد و می‌گوید که «شنیده بودم که یک بنده خدا اطلاعات پسرم را خواسته است.» آن‌چه در این مستند مشاهده می‌کنید، روایتی از زندگی «متین» شش ساله می‌باشد که به تصویر کشیده است که در ادامه آن را با هم می‌بینیم:

 

 

 

علیرضا جهانبخش جیرنده متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ است. او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال ای‌زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد. همچنین او در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل زده آقای گل لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در اروپا آقای گل می‌شود.

https://www.aparat.com/video/video/embed/vt/frame/pid/0/showadstart/no/showvideo/yes/videohash/e6OR7?data[as]=1

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار