اجرای طرح ممنوعیت تردد در محل نامناسب در ورودی استان گیلان و ظلم مضاعف در حق مردم شهرستان رودبار

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 آگوست 2021 | 14:11 ب.ظ
اجرای طرح ممنوعیت تردد در محل نامناسب در ورودی استان گیلان و ظلم مضاعف در حق مردم شهرستان رودبار درفک خبر/ با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری در ورودی استان های مختلف کشور ، که البته طرح خوبی میباشد ، ولی متاسفانه مسئولین استان گیلان و شهرستان رودبار با انتخاب مکان بسیار نامناسب برای اجرای این طرح ،عملا در حق بخش عمده ای از مردم […]

درفک خبر/ با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری در ورودی استان های مختلف کشور ، که البته طرح خوبی میباشد ، ولی متاسفانه مسئولین استان گیلان و شهرستان رودبار با انتخاب مکان بسیار نامناسب برای اجرای این طرح ،عملا در حق بخش عمده ای از مردم شهرستان رودبار از جمله : شهرهای لوشان ؛ منجیل ، جیرنده و قسمتی بزرگی از بخش مرکزی رودبار و بخش عمارلو ظلم مضاعف روا داشته اند .

و از روز ۲۴ مرداد که این طرح جدید به دستور ستاد مرکزی مقابله با بیماری کرونا آغاز شده ،ترافیک بسیار سنگینی در ورودی شهر رودبار ایجاد گردیده بطوری که خیل عظیمی از مردم شهرستان رودبار در این ترافیک چند کیلومتری گرفتار شده اند وفاصله پنج کیلومتری ( ه دقیقه ای ) را باید بیش از سه ساعت در ترافیک باشند .
چرا مسئولین استان گیلان محل اجرای این طرح بزرگ و حیاتی را در شهر ورودی استان گیلان که لوشان می باشد قرار نداده اند ؟ آیا انجام این کار یک نوع بی تدبیری نیست ؟ آیا مسئولین گیلان و شهرستان رودبار به فکر گرفتاری مردم شهرستان رودبار هستند یا اینکه از گرفتار شدن مردم لذت می برند !!
بسیاری از مردم گرفتار شده در ترافیک سنگین دیروز تا امروز ضمن تماس با خبرنگاران نارضایتی خودشان را از اجرای این طرح در ورودی شهر رودبار اعلام کرده اند و از ظلمی که در حق آنان شده ، بسیار گله مند می باشند .
و عنوان می کنند که هرگز شماها را نمی بخشند .
آنان می گویند ، مگر مسئولین شهرستان نمی دانند که تنها راه ارتباطی بین چند شهر همین راه است و اگر در این مسیر ترافیک سنگین ایجاد شود ، مردم چه باید بکنند .
و اگر خدای ناکرده اتفاق ناگواری پیش آید چه جوابی برای مردم خواهند داشت .
مردم می گویند : شما اگر می خواهید جلوی مسافران به استان گیلان را بگیرید و مانع شیوع بیماری کرونا بشوید چرا نیروهای خودتان را در شهر ورودی استان گیلان یعنی لوشان مستقر نمی کنید ؟ شهر رودبار جای مناسبی برای جلوگیری مسافران نیست و شما عملا مسافران را در شهرهای منجیل و لوشان و غیره هدایت پخش می کنید و آمار مبتلایان در این مناطق را افزایش می دهید و لذا مردم از مسئولین استان گیلان و شهرستان رودبار تقاضا دارند تا با مستقر کردن نیروهای انتظامی و مردمی در منطقه لوشان و بازگرداندن مسافران، مانع ایجاد ترافیک سنگین و شیوع بیماری کرونا بشوید .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار