با صدور پیامی؛

رئیس آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات روز خبرنگار را تبریک گفت

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 آگوست 2021 | 19:13 ب.ظ
رئیس آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات روز خبرنگار را تبریک گفت درفک خبر/ ۱۷ مرداد روز صاحبان اندیشه و قلم که سمبل افراد متعهد، وظیفه شناس و دلسوز است .یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیددفاع مقدس ازجمله شهید صارمی و… که همچون مجاهدان بی ادعا و خستگی ناپذیر در دل خطرها به دنبال خبرآفرینی و آگاهی بخشی به مردمان جامعه بودند. به راستی «خبرنگار» فقط یک […]

درفک خبر/ ۱۷ مرداد روز صاحبان اندیشه و قلم که سمبل افراد متعهد، وظیفه شناس و دلسوز است .یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیددفاع مقدس ازجمله شهید صارمی و… که همچون مجاهدان بی ادعا و خستگی ناپذیر در دل خطرها به دنبال خبرآفرینی و آگاهی بخشی به مردمان جامعه بودند.
به راستی «خبرنگار» فقط یک واژه و یک شغل نیست بلکه زبان گویا و حق جوی بشریت است چرا که نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار بسیار حیاتی است.
اینجانب ضمن پاسداشت شهدای گرانقدر اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به همه دست اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی که در انعکاس اخبار صحیح تلاش می نمایند، تبریک عرض نموده ؛ توفیقات روز افزون تان و سلامتی شما عزیزان در این دوران غمبار کرونایی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار