فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد؛

كشف بيش از 18 هزار عدد مواد محترقه از مسافر اتوبوس

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 فوریه 2021 | 14:05 ب.ظ
كشف بيش از 18 هزار عدد مواد محترقه از مسافر اتوبوس كشف بيش از 18 هزار عدد مواد محترقه از مسافر اتوبوس به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامي رودبار گفت: 18 هزار و 918 عدد مواد محترقه غيرمجاز از مسافر يك دستگاه اتوبوس در اين شهرستان كشف شد. سرهنگ “حميدرضا فيضي”  با اشاره به پيشگيري از حوادث و ناهنجاري‌هاي چهار‌شنبه آخر سال اظهار […]

كشف بيش از 18 هزار عدد مواد محترقه از مسافر اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامي رودبار گفت: 18 هزار و 918 عدد مواد محترقه غيرمجاز از مسافر يك دستگاه اتوبوس در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ “حميدرضا فيضي”  با اشاره به پيشگيري از حوادث و ناهنجاري‌هاي چهار‌شنبه آخر سال اظهار داشت: پليس با كساني كه امنيت جاني، مالي و رواني شهروندان را به خطر مي‌اندازند، به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

وي در ادامه بيان داشت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از كشف 18 هزار و 918 عدد مواد محترقه غيرمجاز در بازرسي از وسايل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: متهم 63 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: كارشناسان ارزش مواد محترقه كشف شده را 65 ميليون ريال برآورد كردند.

سرهنگ فيضي به والدين توصيه كرد: با توجه به آسيب‌پذير بودن جوانان و نوجوانان در خصوص شادي‌هاي كاذب، مي‌طلبد خانواده‌ها براي پيشگيري از وقوع هرگونه سوانح و حوادث ناگوار براي فرزندانشان با توجه به نزديكي پايان سال بر عملكرد آنها نظارت بيشتري داشته باشند.
وي در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك و اطلاع از فعاليت توزيع كنندگان مواد محترقه، موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار