رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ؛

از عملکرد هیات دوچرخه سواری رودبار رضایت دارم

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 3 ژانویه 2021 | 07:43 ق.ظ
از عملکرد هیات دوچرخه سواری رودبار رضایت دارم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر جلسه تخصصی برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری شهرستان رودبار با حضور رئیس، سرمربی ، و رکاب زنان این رشته به مدیریت جناب آقای مودبی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار برگزار شد. مودبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه رضایتمندی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر جلسه تخصصی برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری شهرستان رودبار با حضور رئیس، سرمربی ، و رکاب زنان این رشته به مدیریت جناب آقای مودبی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار برگزار شد.

مودبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه رضایتمندی خود را نسبت به عملکرد و برنامه های آینده هیات و زحمات اعضای هیات دوچرخه سواری را اعلام کرد.

وی افزود برگزاری این جلسات به جهت بررسی فعالیتهای انجام شده و برنامه های تدوین شده عملیاتی برای سال جاری و همچنین ارائه راهکارهای تعامل و همکاری در خصوص رفع موانع و مشکلات و پیشنهادات راهبردی جهت ارتقاء سطح عملکرد هیات می باشد.

حبیبی رئیس هیات دوچرخه سواری رودبار نیز در این نشست اظهار کرد: در شهرستان رودبار استعداد های ورزشی زیادی‌در رشته ی دوچرخه سواری وجود دارد و سند چشم اندازی ۱۴۰۳ را برای ورزش دوچرخه سواری شهرستان در حال تدوین هستیم که می تواند تحول بزرگی را برای این رشته رقم بزند

در ادامه جلسه حاضران در جهت پیشبرد عملکرد دوچرخه سواری شهرستان نظرات خودرا بیان کردند.

در پایان مودبی اظهار کرد:هرگونه همکاری لازم طبق مقررات را با هیات دوچرخه سواری را داشته و از تمام اجزای هیات بابت قبول مسئولیت و پرداختن به امور ورزش و جوانان تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار