با پرداخت بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات؛

رتبه نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در کشور، به گیلان تعلق گرفت

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 8 دسامبر 2020 | 08:36 ق.ظ
رتبه نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در کشور، به گیلان تعلق گرفت عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز گفت: گیلان با پرداخت ۳ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا، رتبه نخست کشور را دارد. عباس علیزاده به پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری اشاره  کرد و افزود : تاکنون به ۳ هزار و ۹۴۰ طرح کارآفرینی روستایی ، ۳ هزار و ۸۵۳ میلیارد […]
عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز گفت: گیلان با پرداخت ۳ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا، رتبه نخست کشور را دارد.
عباس علیزاده به پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری اشاره  کرد و افزود : تاکنون به ۳ هزار و ۹۴۰ طرح کارآفرینی روستایی ، ۳ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شد و برای ۶ هزار و ۷۹۳ نفر شغل ایجاد شد.
وی با اشاره به اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد و اشتغال استان افزود : بخشی از مشاغل و خدمات به ویژه در حوزه گردشگری آسیب زیادی دیدند که لازم است برای حل مشکلات این واحدها و بیکاری موقت کارکنان آن ها با پرداخت تسهیلات ، اقدامات  حمایتی و موثر انجام شود.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۸۹ درصد از تسهیلات موجود در سامانه بانکی استان جذب شده ، تاکید کرد : صاحبان مشاغل آسیب دیده و واجد شرایط باید تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی را در سامانه کارا ثبت کرده و بانک های عامل نیز باید با جدیت و سرعت این درخواست ها را تعیین تکلیف کنند تا با پرداخت این تسهیلات بتوانیم از واحد های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا حمایت کنیم.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار