مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

35 دانش آموز گیلانی به کرونا مبتلا شده اند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 5 نوامبر 2020 | 06:34 ق.ظ
35 دانش آموز گیلانی به کرونا مبتلا شده اند مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اضافه شدن امکانات جدید به شبکه شاد گفت: تست کرونای ۳۵ دانش‌آموز گیلانی مثبت اعلام شد که هیچ کدام از آنها در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد رحمتی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش […]

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اضافه شدن امکانات جدید به شبکه شاد گفت: تست کرونای ۳۵ دانش‌آموز گیلانی مثبت اعلام شد که هیچ کدام از آنها در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد رحمتی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده سیاست اصلی این مجموعه، تشکیل کلاس‌ها به‌صورت حضوری است اما حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ همچنان الزامی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کلاس‌ها در سطح مدارس استان گیلان نیز به‌صورت حضوری دایر است خاطرنشان کرد: عوامل اداری و آموزشی در مناطق مختلف و در سطح مدارس روزانه در محل کار خود حضور می‌یابند.

رحمتی با اشاره به برخی مشکلات شبکه آموزشی شاد ابراز داشت: زمانی‌که این شبکه رونمایی شد مشکلاتی به‌همراه داشت اما هم‌اکنون بخشی از این مشکلات برطرف شده و همه مدارس عضو این شبکه آموزشی هستند و تمامی کلاس‌های درس نیز در این شبکه آموزشی تعریف شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار