مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی بدهکارند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اکتبر 2020 | 14:02 ب.ظ
بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی بدهکارند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیرکل تامین اجتماعی گیلان امروز    گفت : بر اساس آخرین آمار و محاسبات ، تا اسفند سال 98 ، بیش از 37 هزار کارفرمای گیلانی ، بیش از 845 میلیاردتومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند . علی حسین نژاد افزود : از این مبلغ ، 120 میلیارد […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیرکل تامین اجتماعی گیلان امروز    گفت : بر اساس آخرین آمار و محاسبات ، تا اسفند سال 98 ، بیش از 37 هزار کارفرمای گیلانی ، بیش از 845 میلیاردتومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند .
  • علی حسین نژاد افزود : از این مبلغ ، 120 میلیارد تومان مبلغ برآورده شده نیمه دوم پارسال و بیش از 725 میلیارد تومان با سند قطعی ، مربوط به سال های گذشته است.
  • وی اضافه کرد با این میزان بدهی پیش بینی می شود بدهی کارفرمایان گیلانی به بیمه تامین اجتماعی استان تا پایان شهریور امسال از900 میلیارد تومان بیشتر شود. 
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت : به رغم وجود مواد قانونی برای اقدامات اجرائی ، تلاش شده در شرایط اقتصادی موجود و با هدف کمک به واحدهای تولیدی صنعتی ، نهایت همکاری با کارفرمایان استان انجام شود اما ارائه به موقع تعهدات و پرداخت حق بیمه به این سازمان نیز بسیار ضروری است.
  • علی حسین نژاد با اشاره به غیردولتی بودن تامین اجتماعی افزود : این سازمان از بودجه دولتی در اختیار ندارد و اصلی ترین منبع درآمد آن مبالغ پرداخت شده کارفرمایان و بیمه شدگان است. 
  • وی همچنین با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مطالبات مذکور سازمان از کارفرمایان و سازمانها متعلق به شهرداری ها و ادارات دولتی است گفت : اقدامات خوبی در قالب تهاتر برای تعیین تکلیف این بدهی ها صورت گرفته است.
  • مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد : تامین اجتماعی گیلان ماهانه بیش از 400 میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه می کند. 
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار