با صدور پیامی؛

مدیر آموزش و پرورش رودبار آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

محمدرضا محمدی پرست
تاریخ انتشار: جمعه 4 سپتامبر 2020 | 12:59 ب.ظ
مدیر آموزش و پرورش رودبار آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با صدور پیامی در آستانه بازگشایی مدارس آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیاء تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در متن پیام امیرعلی باقری اسکلکی  آمده است: به نام خداوند بخشنده و مهربان نظام آموزشی فرایند […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با صدور پیامی در آستانه بازگشایی مدارس آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیاء تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در متن پیام امیرعلی باقری اسکلکی  آمده است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

نظام آموزشی فرایند تعالی جویانه یکی از مهمترین ارکان سازنده انتقال بسط و اعتلای فرهنگ و هویت جامعه و بستر مناسب بالندگی علمی، معنوی و اخلاقی دانش آموزان و تقویت کننده اقتدار ملی و ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور و داشتن جامعه آراسته به فضائل انسانی است.

دگربار خورشید دانش در سپهر نیلگون ایران اسلامی طلوع کرد تا رویش جوانه های امید همراه با شور و نشاط در کالبد گل‌های با طراوت باغ زندگی، دانش آموزان عزیز را نظاره گر باشیم.

ضمن تسلیت ماه محرم، ماه شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره درس آموختگان مکتب این امام همام، شهدای گرانقدر  فرهنگی و دانش آموز، فرا رسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ را به تمامی همکاران فرهیخته، مجاهدان عرصه دانایی،فرهنگیان عزیز، جامعه پر نشاط و شاداب دانش آموزی شهرستان صلح و دوستی به ویژه نوگلان پایه اول ابتدایی  و همیاران نظام مقدس تعلیم و تربیت یعنی؛ اولیاء گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امیدوارم در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و رهنمود های مقام معظم رهبری، فردایی روشن را به دانش آموزان ایران عزیز اسلامی هدیه دهیم و به دستِ پرتوان معلمان دلسوز این نظامِ مقدس توسعه، امید و پیشرفت در پیکر ایران همیشه سرافراز اسلامی جاری بماند.

امیرعلی باقری اسکلکی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار