هواشناسی درفک خبر؛

ابرهای ناپایداری بر آسمان گیلان سایه خواهد انداخت

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: جمعه 17 جولای 2020 | 09:48 ق.ظ
ابرهای ناپایداری بر آسمان گیلان سایه خواهد انداخت درفک خبر/ مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار طی هفته جاری در این استان، گفت: در این مدت افزایش نسبی دما برای گیلان پیش بینی می شود. محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: با توجه به الگوهای حاکم بر نقشه‌های […]

درفک خبر/ مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار طی هفته جاری در این استان، گفت: در این مدت افزایش نسبی دما برای گیلان پیش بینی می شود.

محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: با توجه به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی طی هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با روند افزایش نسبی دما برای استان گیلان پیش بینی می‌شود.
وی افزود: همچنین طی ۷۲ ساعت آینده به ویژه در روز یکشنبه با شکل گیری ناپایداری موقتی برای ارتفاعات همچنین طی گاهی رشد ابر و رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه برای امروز (جمعه) آسمان اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان گیلان صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز در حال حاضر ۳۱ درجه سلسیوس و بیشینه رطوبت نیز ۹۵ درصد است، ادامه داد: آسمان شهر رشت نیز برای امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار