با حضور معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح صورت پذیرفت؛

افتتاح پروژه 150 تنی کارخانه روغن نباتی گنجه رودبار

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 16 جولای 2020 | 08:51 ق.ظ
افتتاح پروژه 150 تنی کارخانه روغن نباتی گنجه رودبار به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر معاون هماهنگی کننده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی کارخانه گنجه رودبار با اشاره به ظرفیت عظیم منابع کشور در تحقق جهش تولید گفت : در همه عرصه‌ها می توان جهش تولید را به منصه‌ی ظهور گذاشت و […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر معاون هماهنگی کننده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی کارخانه گنجه رودبار با اشاره به ظرفیت عظیم منابع کشور در تحقق جهش تولید گفت : در همه عرصه‌ها می توان جهش تولید را به منصه‌ی ظهور گذاشت و گنجینه‌های ارزشمند سرزمین ایران را از قوه به فعل تبدیل کرد.


امیر سرتیپ سعید شعبانیان افزود : وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کنار تولید تسلیحات دفاعی راهبردی در سایر عرصه‌ها به ویژه تولید نقش آفرین است.
وی با بیان ضرورت توسعه کشاورزی در کشور به عنوان یک مؤلفه بازدارنده در برابر تهدیدهای بین المللی تصریح کرد: توسعه کشاورزی باعث فرصت‌سازی در زمینه های اقتصادی و اجتماعی و همچنین موجب کاهش اثرات تهدیدها و تحریم های اقتصادی می‌شود.
رئیس هیات مدیره سازمان اتکا افتتاح خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی در کارخانه گنجه رودبار را نقطه عطفی در راستای تحقق جهش تولید عنوان کرد و افزود:جهش ۴۰۰ درصدی تولید انواع روغن های خوراکی و افزایش ظرفیت تولید این کارخانه از 9هزار تن به 45 هزار تن گام مهمی در تأمین این کالای اساسی در کشور قلمداد خواهد شد.


امیر سرتیپ سعید شعبانیان با اشاره به تولید انواع روغن زیتون، روغن مخصوص سرخ کردنی، روغن ذرت، روغن کنجد، روغن آفتابگردان و روغن کلزا در کارخانه گنجه رودبار گفت : با افتتاح پروژه خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن‌های خوراکی افزایش سهم تولید کارخانه از نیم درصد به 2 و 8 دهم درصد در کشور ارتقا پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه هر روز تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ایران در حوزه های مختلف از جمله بخش کشاورزی و غذایی بیشتر می‌شود افزود: آمریکا به هر نحو ممکن سعی در محدود کردن منابع غذایی ایران برخلاف تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی دارد و در این شرایط حمایت از بخش کشاورزی یکی از راه‌های نجات‌بخش اقتصاد کشور خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار