امام جمعه رودبار در جلسه شورای فرهنگ عمومی: تولید کالاهای ایرانی باکیفیت ، موجب اشتغال و انگیزه در خریداران می گردد

عبداله بشارتی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 می 2018 | 20:14 ب.ظ
امام جمعه رودبار در جلسه شورای فرهنگ عمومی: تولید کالاهای ایرانی باکیفیت ، موجب اشتغال و انگیزه در خریداران می گردد تولید کالا های ایرانی با کیفیت , موجب ایجاد اشتغال و انگیزه در خریداران می گردد . درفک خبر: خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی , اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار در سال جدید با عنوان ” حمایت از کالای ایرانی و کالای تولید شده شهرستان رودبار ” به ریاست امام جمعه رودبار و با […]

تولید کالا های ایرانی با کیفیت , موجب ایجاد اشتغال و انگیزه در خریداران می گردد .

درفک خبر:

خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی , اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار در سال جدید با عنوان ” حمایت از کالای ایرانی و کالای تولید شده شهرستان رودبار ” به ریاست امام جمعه رودبار و با حضور معاونت سیاسی واجتماعی فرمانداری و با شرکت جمعی از مسولین ذیربط در محل دفتر امام جمعه این شهرستان بر گزار گردید .
حجت الاسلام داودی امام جمعه شهرستان رودبار گفت : واقعیت این است که مردم جامعه در فکر تهیه کالاهای با کیفیت و مرغوب و با ماندگاری بیشتری هستند و به همین دلیل بدنبال کالای خارجی مرغوب می باشند . و لذا تولید کنندگان کالاهای ایرانی باید تلاش نمایند کیفیت تولید را افزایش دهند و رغبت خریداران را فراهم نمایند و با تحقق این امر , زمینه و بستر ایجاد اشتغال آماده می گردد . و اعتماد مردم هم جلب و قدرت رقابت با کالا های خارجی فراهم می شود و در این صورت نیاز به تبلیغات نخواهیم داشت .
وی گفت : تا رسیدن به این هدف بزرگ , باید فرهنگ مصرف کالا های ایرانی را ترویج نماییم و مردم را برای خرید کالای تولید داخل تشویق و در آنان انگیزه ایجاد کنیم و مهمتر از همه بر تولیدات داخلی نظارت دقیق داشته باشیم تا کالای مرغوب تولید شود .
مهندس پور علی معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار هم به اهمیت موصوع حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت : شورای فرهنگ عمومی برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح در جامعه مسولیت سنگینی دارد و باید راهکار های مناسب ارایه دهد .
وی افزود : برای تولید کالاهای ایرانی , حلقه صنعت با دانشگاه در حال تکمیل شدن است و این امر می تواند در تولید کالای با کیفبت ایرانی نقش بسزایی داشته باشد . وی برنامه های دولت را در این خصوص بسیار مدبرانه توصیف کرد .
آنگاه حاضرین در جلسه با بیان نقطه نظرات خویش , خواستار تولید کالای ایرانی با کیفیت شده تا زمینه و بستر مناسب ایجاد اشتغال فراهم آید و جلوی واردات بی رویه هم گرفته گردد . آنان تاکید کردند , اگر مشکل عدم کیفیت تولیدات داخلی حل شود نیازی به این همه تبلیغات نداریم وعلت محبوبیت کالا های خارجی در بین ایرانیان کیفیت و مرغوبیت آنها می باشد در پایان جلسه همه حاضرین بر خرید کالاهای تولیدی با کیفیت شهرستان رودبار تاکید نمودند و گفتند : بزرگنمایی بیش از انداره ضعف کالاهای ایرانی هم در جامعه منصفانه نیست .
,

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار