در پیام فرمانده سپاه شهرستان رودبار بمناسبت روز جهانی کار و کارگر عنوان شد؛

امام خامنه ای جامعه ی کارگری را وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی میداند

جاوید فلاح گنجه
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آوریل 2020 | 21:51 ب.ظ
امام خامنه ای جامعه ی کارگری را وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی میداند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ پاسدار جاوید فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار با انتشار پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است : “بسم الله الرحمن الرحیم” بنام خدایی که اولین کارگر هستی است و عالم، بزرگترین کارگاه ِ ساخته و پرداخته ی امر ِ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ پاسدار جاوید فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار با انتشار پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت


متن پیام به شرح زیر است :

“بسم الله الرحمن الرحیم”

بنام خدایی که اولین کارگر هستی است و عالم، بزرگترین کارگاه ِ ساخته و پرداخته ی امر ِ لطف و حکمت و عدل اوست.

طاعات وعبادات شما مقبول حق

باگرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای کارگری و به حق پیوستگان جامعه کارگری و آرزوی صحت وسلامت و عزت وسربلندی برای کارگران شریف و
زحمت کش و خانواده ی بزرگ وشرافتمند کارگران عزیز شهرستان رودبار.

“امام خامنه ای جامعه ی کارگری را وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی میداند.”

حق مطلب این است که درسال جهش تولید،،آنچه ازمتولیان امر کاروکارگر از اداره متبوع تخصصی اش تا نهادها وسازمانهای نظارتی و تقنینی واجرایی، بعنوان یک مطالبه عمومی و همچنین حقوقی انتظار میرود،این است تا حقوق و شئون کار و کارگری به احسن وجه مورد توجه منطقی و عملی قرار گیرد.

آنچه واضح است این است که برای شرایط پسا کرونا میطلبد تا متولیان امر، ایجاد فضای کسب وکار را برای شاغلین در کارگاهها و شرکتها و کارخانجات و مراکز فروشگاهی وخدماتی تسهیل ببخشند.

ستاد وشورای رفع موانع تولید بایداز وضعیت جلسات مکرر و کم بازده وکم اثر به یک قلب پر تپش برای به جریان انداختن کارخانجات و شرکتهایی که زمانی نه تنها شهرستان بلکه استان گیلان را خدمات میداد مبدل شوند.(معدن ذغال سنگ سنگرود،کفش گنجه،چرم رودبار،چرم گیلان و……).

جوانان جویای کار در شهرستان،نگاهشان به اقدام عملی و میدانی وجهادی مسؤلان امر میباشد.لذا لحظه ای غفلت و کوتاهی خسرانی جبران ناپذیر بدنبال خواهد داشت.

بی شک بخش اعظمی از آسیبهای اجتماعی اعم از بالارفتن سن ازدواج، کم اقبالی به فرزند آوری، روآوری به اعتیاد و طلاق و خشونتهای عمومی واجتماعی به بیکاری جوانان وافراد جویای کار برمیگردد.

اینجانب،شرافت و شأن خانواده های کارگری را بسیار بالا دانسته و اقدام مسؤلان در رفع دغدغه های آنان را حقِ مردم بر مسؤلین میدانم، که درصورت بی توجهی یا کم توجهی، به گناهی نابخشودنی برای متولیان امر مبدل خواهد شد.

لذا ضمن تقدیر وتجلیل از مدافعان حقوق این قشر عزیز و شغل شریف، تأکید میشودتا با بهره گیری از حقوق قانونی و عملیاتی کردن اموری که مورد غفلت قرار گرفته،نشاط و امیدوسرزندگی را بیش از پیش به جامعه کارگری هدیه کنند.

“محتاج بدعای خیر شما عزیزان”

سرباز کوچک ولایت
خادم مردم شریف شهرستان
جاویدفلاح گنجه
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار