به منظور ارتقا سطح آموزش؛

کلاس آموزشی‌_توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد، برای مدیران و مدیرآموزگاران منطقه رحمت آباد و بلوکات برگزار شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 آوریل 2020 | 06:11 ق.ظ
کلاس آموزشی‌_توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد، برای مدیران و مدیرآموزگاران منطقه رحمت آباد و بلوکات برگزار شد کلاس آموزشی‌_توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد برای مدیران و مدیرآموزگاران منطقه رحمت آباد و بلوکات با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ کلاس آموزشی – توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد برای مدیران و مدیرآموزگاران در سالن اجتماعات سردار جنگل توتکابن با رعایت فاصله اجتماعی […]

کلاس آموزشی‌_توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد برای مدیران و مدیرآموزگاران منطقه رحمت آباد و بلوکات با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ کلاس آموزشی – توجیهی شبکه آموزش مجازی شاد برای مدیران و مدیرآموزگاران در سالن اجتماعات سردار جنگل توتکابن با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. قبل از شروع کلاس، امینی رئیس اداره ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، گزارشی از پیشرفت ها و موفقیت های حاصله در زمینه آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی در سطح منطقه را ارائه کرد و از همه همکارانی که در طول این مدت در امر آموزش دانش آموزان بی دریغ تلاش کردند تقدیر و تشکر نمود. وی همچنین در شرایط فعلی ضمن حفظ آرامش و رعایت پروتکل های بهداشتی، در خصوص ادامه آموزش مجازی دانش آموزان از طریق شبکه شاد تاکید نمود. در ادامه میر عبدالهی معاون آموزشی با تشکر ویژه از همکاران آموزشی به جهت روشن نگهداشتن چراغ آموزش در طول مدت بحران شیوع ویروس کرونا و ارسال نمونه فعالیت ها به ستاد افزود: هم اکنون بستر لازم برای آموزش دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد فراهم می باشد و در آینده نیز شبکه مجازی شاد جزء لاینفک سیستم آموزشی ما خواهد بود. در ادامه ی کلاس، کارشناسان فناوری و اتوماسیون به صورت ویدئو پروجکشن نحوه راه اندازی و کار با شبکه مجازی شاد را به مدیران و مدیرآموزگاران آموزش دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار