مربی سپیدرود در نشست خبری بعد از بازی با فولاد :

بقاء در لیگ را مدیون مردم گیلان هستیم / قرارداد علی کریمی سه ساله است

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 آوریل 2018 | 16:57 ب.ظ
بقاء در لیگ را مدیون مردم گیلان هستیم / قرارداد علی کریمی سه ساله است مربی سپیدرود در نشست خبری بعد از بازی با فولاد : بقاء در لیگ را مدیون مردم گیلان هستیم / قرارداد علی کریمی سه ساله است گروه ورزشی : مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به ماندگاری این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: این نتیجه را مدیون مردم خوب رشت و […]
مربی سپیدرود در نشست خبری بعد از بازی با فولاد :

بقاء در لیگ را مدیون مردم گیلان هستیم / قرارداد علی کریمی سه ساله است

گروه ورزشی : مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به ماندگاری این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: این نتیجه را مدیون مردم خوب رشت و گیلان هستیم.

علیرضا امامی‌فر در کنفرانس خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: برنامه ریزی ما به گونه ای رقم خود تا تیم با ۳۰ امتیاز در لیگ برتر فوتبال باقی بماند و نتیجه ای بهتر از این را نمی توانستیم متصور شویم و حاصل دسترنج بازیکنان و کادر تیم خوشبختانه نتیجه مطلوبی به دنبال داشت.

وی با اشاره به چگونگی وضعیت این تیم در سال آینده بیان کرد : امیدواریم سپیدرود سال آینده با برنامه ریزی دقیق تری بتواند در لیگ برتر شرکت و با یک هدف گذاری بهتر، موفقیت بیشتری از آن خود کند.

مربی سپیدرود گفت: بزرگان تیم نقش خود را به خوبی ایفا کردند و آن یکدلی لازم در موقعیت بحرانی و پایین جدولی به خوبی بوجود آمد تا تیم بتواند خودش را بهبود ببخشد. اتفاقی که با وجود آقای کریمی افتاد و تمام عزیزان زحمت کشیدند تا این اتفاق رقم بخورد خصوصا نقش هواداران در دو بازی اخیر کاملا اثرگذار بود و صاحب اصلی این تیم آن ها هستند و باید به آنان تبریک گفت.

امامی فر در پایان گفت: قرارداد آقای کریمی سه ساله است و در فصل آینده با ارائه برنامه خود به باشگاه و در صورت تمایل ایشان کادر فنی نیز با او ادامه می‌دهد.گیل نگاه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار