رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه خبر داد

۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار طی هفته آینده واریز خواهد شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 13 مارس 2020 | 07:41 ق.ظ
۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار طی هفته آینده واریز خواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه: حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان های ناشی از کرونا را دریافت خواهند کرد. دولت دو بسته حمایتی برای شاغلان فاقد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه:
حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان های ناشی از کرونا را دریافت خواهند کرد.
دولت دو بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت در دستور کار دارد یکی بحث خرید اعتباری به گونه‌ای که کارگران ساختمانی و کارگران فصلی و روزمزد و دستفروشان و رانندگان تاکسی و کارگران رستوران‌ها می‌توانند یک الی دو میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند.
در برآورد اولیه ما حدود سه میلیون خانوار مشمول این طرح شناسایی شده اند و این تسهیلات با کارمزد 4 درصد می‌باشد و پس از ثبت نام متقاضیان و استحقاق سنجی افراد، به نوبت پرداخت خواهد شد.
در مرحله دوم حدود یک و نیم میلیون خانواری که حتی دارای درآمد متغیر هم نداشتند توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.
مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره 200 هزار تومان، خانوار دو نفره 300 هزار تومان، خانوار سه نفره 400 هزار تومان، چهار نفره 500 هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم 600 هزار تومان خواهد بود

رئیس مرکز توسعه الکترونیک وزارت صمت: مردم برای کسب اطلاع از نحوه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره مجازی به پرتال اطلاعاتی bahar99.ir مراجعه کنند. نامه‌ای به شهرداری زده شد تا به تاکسی‌ها هم مجوز حمل بار داده شود و با این روش بخشی از درآمد آن‌ها جبران شود

معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی کشور: سررسید‌های پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که تا 15 فروردین ماه بود به 31 اردیبهشت 99 موکول شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار