سخن روز؛

روکش آسفالت راه ترانزیتی رودبار _ منجیل امری ضروری است

عبدالله بشارتی
تاریخ انتشار: جمعه 28 فوریه 2020 | 12:27 ب.ظ
روکش آسفالت راه ترانزیتی رودبار _ منجیل امری ضروری است درفک خبر/ چهارشنبه گذشته یک کامیون با یک کامیونت در ورودی تونل های منجیل برخورد شاخ به شاخ داشتند که در این حادثه علاوه بر خسارت مالی ، یک مصدوم هم به جای گذاشت . شاید این خبر از نظر خسارت های ایجاد شده چندان مورد توجه نباشد ولی عامل وقوع این حادثه در جاده […]

درفک خبر/ چهارشنبه گذشته یک کامیون با یک کامیونت در ورودی تونل های منجیل برخورد شاخ به شاخ داشتند که در این حادثه علاوه بر خسارت مالی ، یک مصدوم هم به جای گذاشت .
شاید این خبر از نظر خسارت های ایجاد شده چندان مورد توجه نباشد ولی عامل وقوع این حادثه در جاده ترانزیتی و پرترافیک قزوین به استان گیلان می تواند بسیار مهم باشد . علت اولیه این حادثه انحراف به چپ کامیونت برای فرار از چاله و چوله های عمیق ایجاد شده در ورودی تونل های منجیل بوده که بسیار خطرناک می باشد ، البته این چاله و چوله ها در سرتاسر مسیر چند کیلومتری منجیل تا رودبار وجود دارد و هر لحظه ممکن است باعث تصادف شود ، جاده ای که فعلا بخشی از آزاد راه قزوین _ رشت محسوب میگردد و در حقیقت تنها راه ارتباطی رودبار _ منجیل می باشد و راه فرعی دیگر به جهت احداث باقی مانده آزاد راه قزوین _ رشت مسدود می باشد و لذا این مسیر حدود هفت کیلو متری بسیار مهم می باشد و اگر اتفاقی در این محدوده بیفتد ، ترافیک سنگینی ایجاد خواهدشد که مردم و مسئولین را گرفتار خواهد کرد . و لذا از وزارت راه و شهرسازی و بویژه مسئولین استان گیلان و شهرستان رودبار در خواست میگردداین مسیر کوتاه حدود هفت کیلومتری را روکش آسفالت نمایند و تجربه نشان داده است با لکه گیری و پر کردن چاله و چوله ها با روش های غیر منطقی مشکلی حل نمی شود .
و با توجه به خطرات احتمالی در این محدوده و جلوگیری از خسارتهای مالی و نجات جان انسانها ، روکش آسفالت این چند کیلومتر امری ضروری است و تامین هزینه آن برای دولت مبلغ قابل توجهی نیست .
گفتنی است : پیمانکار احداث باقی مانده آزاد راه قزوین _ رشت مشغول اجرای این پروژه می باشد و با شرایط فعلی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه سفید رود ، ممکن است ساخت آن به درازا بکشد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار