لطفاً در خصوص راه آهن با هم هماهنگ باشید؛ نوبخت: تاآخرسال/ دلخوش: تا دوسال/ کوچکی‌نژاد: تا هفته دولت!

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 مارس 2018 | 22:18 ب.ظ
لطفاً در خصوص راه آهن با هم هماهنگ باشید؛  نوبخت: تاآخرسال/ دلخوش: تا دوسال/ کوچکی‌نژاد: تا هفته دولت! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از ایسنا ،پس از این سخنان دلخوش، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در آخرین روزهای سال ۹۶ و در نشستی خبری با برخی رسانه ها مدعی شد که پروژه قطار رشت – قزوین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. موضوعی که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از ایسنا ،پس از این سخنان دلخوش، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در آخرین روزهای سال ۹۶ و در نشستی خبری با برخی رسانه ها مدعی شد که پروژه قطار رشت – قزوین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. موضوعی که تناقض میان اظهار نظر دو نماینده گیلان در مجلس را بیش از پیش نشان می داد.

با این حال اما محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اظهار نظری مدعی شد که پروژه قطار رشت – قزوین تا پایان سال به کار خود پایان خواهد داد! ادعایی که در رد صحبت های پیش از این کوچکی نژاد و دلخوش بوده است.

در پایان امید است نمایندگان استان گیلان و معاون گیلانی رئیس جمهور کمی در اظهار نظرهای خود با یکدیگر هماهنگ بوده و مردم گیلان را دچار سرگیجه های سیاسی خود نکنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار